blir feit av cerazette!

PlasticApple©

Forumet er livet
Åå nå er jeg dritt sur altså.. helt siden jeg begynte på cerazette (august 06) så har jeg bare gått opp i vekt! Har begynt å spise sunnere å bevege meg litt mer.. men nytter det?! Ååå... har nevnt det for legen og å han tok prøver osv... skal der i dag og å få svar! Noen andre som har opplevd å legge sinnsykt på seg av p-piller?! Omg blir gaaaaal!! [:@][:'(][:@][:'(]
Noen som har andre merker å anbefale?

Give it to me!! Jeg vil opp i vekt[:D]

ORIGINAL: Ariana

Bruker akkurat den samme... La på meg 7kilo..!!!!!!!!!!!!!!

døds kjipt altså[&:] lagt på meg nesten 10 kg siden da jeg[:'(]

brukte di jeg og,men gikk ikke opp i vekt

ORIGINAL: Apeloffen

*sender over* [8D]

ORIGINAL: PlasticApple©

*sender over* [8D]

takker og bukker[;)]

ORIGINAL: PlasticApple©

Bruker akkurat den samme... La på meg 7kilo..!!!!!!!!!!!!!!

døds kjipt altså[&:] lagt på meg nesten 10 kg siden da jeg[:'(]

10 kilo ja, da har eg noe å se frem til altså? Har bare gått på de siden januar eg... [&:][&:]

er jo sikker ikke alle det gjelder... men jeg har vell egentlig alltid hatt litt problemer med vekta.. men nå er det jo heeeeelt på styr[&:][:'(]

gikk opp 12 kilo me di pillan æ!
Enda æ spiste mindra å trimma litt!
Så no har æ rætt å slætt slutta på pilln æ...!

ORIGINAL: IhneåMalinsinmamma

gikk opp 12 kilo me di pillan æ!
Enda æ spiste mindra å trimma litt!
Så no har æ rætt å slætt slutta på pilln æ...!

tror søren meg jeg og skal det! Er jo snart sommer!!![8|]

er dere sikker på at d er pillen det er noe "gærnt"med? ofte er det våre matvaner som er skyld i det meste,men vi lukker ofte øynene for det å skylder heller på andre nærliggende årsaker..

jeg sier ikke at dere ikke har lagt på dere av pillen,men jeg spør bare ett spørsmål som alle kan tenke på...jeg er jo veldig nysgjærrig på dette,da jeg akkorat har begynt på cerazette selv!(2uker siden nå)

hvor lang tid gikk det før dere begynte å legge på dere??jeg skal følge med vekten å ser jeg at jeg legger på meg,så slutter jeg med en gang..-går man av de evt.kiloene da??

*dytter*
jeg dytter litt her,fordi jeg vil så gjerne høre mange erfaringer og meninger om temaet!!!

ORIGINAL: macelik

Jeg bruker Yasmin, har ikke gått opp i vekt av de, og egentlig ikke hatt noen andre bivirkninger heller![;)]

fikk blodprop av yasmin....

Venninna mi gikk jo opp 15-20kg da hun gikk på p-piller...Huff...
Jeg har  hormonspiral. Den kan man legg epå seg av også! Har ikke merke noe enda, men hvis jeg begyner å legge på meg, så tar jeg den ut! Jeg prøver også å spise sunt og trene...

Hehe.. jeg og[;)] Men jeg går faktisk på cerazette og jeg har ikke gått opp i vekt..

Det er en sammenheng med p-piller og at man kanskje spiser mer fordi man tror man er mer sulten tror jeg når dert gjelder p-piller....men det er nok noe i p-pillene som gjør at man legger lettere på seg pga. kvinnelige hormoner b.l.a. men jeg skal aldri gå på p-piller igjen....
legger bare på meg og blir bare gravid så nå har jeg hormon-spiral og er kjempe fornøyd har ikke lagt på meg bare gått ned[;)]

ORIGINAL: Snlito

Det er en sammenheng med p-piller og at man kanskje spiser mer fordi man tror man er mer sulten tror jeg når dert gjelder p-piller....men det er nok noe i p-pillene som gjør at man legger lettere på seg pga. kvinnelige hormoner b.l.a. men jeg skal aldri gå på p-piller igjen....
legger bare på meg og blir bare gravid så nå har jeg hormon-spiral og er kjempe fornøyd har ikke lagt på meg bare gått ned[;)]
Å? Det var bra! Jeg gikk ned en periode, men nå er jeg egentlig ganske stabil! Håper for all del at jeg ikke går opp![&:][&:]

ORIGINAL: 2-barnsmor-22

Venninna mi gikk jo opp 15-20kg da hun gikk på p-piller...Huff...
Jeg har  hormonspiral. Den kan man legg epå seg av også! Har ikke merke noe enda, men hvis jeg begyner å legge på meg, så tar jeg den ut! Jeg prøver også å spise sunt og trene...

gjorde jeg og.. trionetta og et merke til prøvde jeg.. sluttet på de jeg og fikk diane(dette var når ejg var 17) nå etter fødselen går jeg på mercilon.. noen som har prøvd de?evt hatt bivirkninger?

ORIGINAL: lykkeligemeg

jeg brukte loette og var veldig fornøyd! ingen bivirkninger:)

jeg fikk resept på loette når jeg var hos legen i dag.. men tror jeg skal kutte ut p-piller[:'(]

ORIGINAL: Sanka

gikk på trionetta jeg i hele 2-3 mnd og la på meg over 10 kg... [&:]

jeg og gikk på trionetta før, men la ikke på meg av de, jeg ble gravid!!

Back
Topp