Blir du redd?

Twinkletwinkle

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Hva tenker du om det som har skjedd i Brussel i dag? Føler det nettopp smalt i Paris, så dukker det opp nye hendelser..
Tenker du på det i det daglige? Valg av feriemål?

kommer ikke til og dra til Tyrkia med det første, og må innrømme at jeg er nervøs, men mer nervøs for valget i USA og utfallet der igrunn. Men er ikke noe jeg ofte går og tenkee på med mindre jeg hører om det, og det er jo angrep nesten hver uke nå føles dem som

kommer ikke til og dra til Tyrkia med det første, og må innrømme at jeg er nervøs, men mer nervøs for valget i USA og utfallet der igrunn. Men er ikke noe jeg ofte går og tenkee på med mindre jeg hører om det, og det er jo angrep nesten hver uke nå føles dem som
Helt enig!

Neh, vi reiser heller ikke så mye utenlands. Hadde nok fulgt rådene om evnt reiser :)

Triste greier. Hjerter mitt går ut til tyrkia og belgia<3

Har det litt i bakhodet, men nekter å være redd på "heltid". Synes feks det er veldig synd at de vurderer å spille EM kamper for tomme tribuner.. Da vinner de jo litt ><

Jeg kjenner jeg er reddere nå etter at jeg fikk barn. Jeg håper ikke det påvirker meg for mye, men tenker litt ekstra på det og er mye reddere for å havne i et slikt angrep enn jeg var før mini kom.

Back
Topp