Blir du lett skremt/lurt?

Minimamma

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
?
Her blir jeg titt og ofte lurt eller skremt av samboeren. Han gjemmer seg bak dører og hopper fram og roper "BØ!", jeg hopper like høyt hver gang :p
Går på alt han sier også. Helt håpløs :D

Her har han skremt meg mange ganger,men 2 av de var skikkelig ille at jeg ble sittende på gulvet å riste og gråte :p så etter sist gang sa han at han aldri skulle gjøre det mer,men tror han ikke :D elsker å skremme selv,så han får selv gjennomgå boen ganger ;)

Jeg elsker å bli skremt! Veit ikke hvorfor :P
Og samboer er ram på å skremme meg med vilje og uvilje. Om jeg er i kjølerommet og går ut på kjøkkenet og han står der, kan jeg skvette noe sinnssykt. Og han blir oppgitt siden jeg veit jo han er i huset :P Han kan trampe ned trappa og allikevel skvetter jeg når han kommer inn i stua :D Og så er det de gangene hvor han gjemmer seg på boden for så å skremme meg når jeg kommer opp trappa.

Blir heldigvis ikke ofte utsatt for slikt, her er det jeg som oftere skremmer sambo enn omvendt. ;)

Jepp, jeg er lettskremt. Skvetter til ofte, så sønnen min morer seg med å finne på nye steder å gjemme seg på slik at jeg skal skvette. Innimellom blir jeg nesten irritert fordi jeg skvetter så veldig (hjertet hopper jo omtrent opp i halsen) ;).

Jeg lar meg sjelden lure, og skremt? Hmmm, det er ikke så mange som skremmer meg.

Eller, jeg blir egentlig skremt over hvordan verden er i 2015

Hater å bli skremt!:P
Så mannen har fått klar beskjed om at vi ikke driver med sånt:cool:

Trodde jeg holdt på å dø en gang. Da var han ute og skrudde på en bil med noen kompiser. Jeg satt i sofaen på stua og kikket film med headset på. Han kom i vinduet for å skremme meg, men jeg oppdaga han. Tenkte ikke mer over det. Plutselig hørte jeg en stemme like ved hodet mitt som ropte "peek-a-boo". Da mista jeg pusten og trodde min siste stund var kommet! :p Kan nevne at han hadde sneket seg inn vinduet på rommet ved stua, og jeg hadde ikke sjans til å se eller høre pga headsettet :p

Jeg hater å bli skremt, på dagtid når det er lyst er jeg ikke så skremt men når mørke og kvelden kommer er jeg veldig lettskremt og blir livredd hvis jeg blir skremt i et mørkt rom :nailbiting:

Jeg hater å bli skremt, så skal vi fortsette forholdet må samboeren unngå å skremme meg. Jeg blir så fort skremt. Helt tåpelig. Får skikkelig hjertebank og vondt i brystet :p hvis jeg åpner en dør og ikke forventer å se en annen person på andre siden så skvetter jeg så jeg skremmer den andre personen og :p

Jeg blir ikke lett lurt, men skremt hele tiden! Skvetter av ALT! :p Besvimt ved to anledninger fordi jeg har skvetti så fælt!

Jeg blir veldig lett skremt! Ofte jeg går i min egen verden og hyler til, viss noen kommer inn på meg uten at jeg vet dem er der :p

Men lettlurt er jeg ikke!

Lettskremt til tider.
Men gubben har slutta å skremme meg med vilje, nu e det kun når han kommer inn på kjøkkenet mens e har kjøkkenmaskinen på. Hehe :P
Var alene hjemme en gang, gubben og sønnen vår va ute. E satte på kjøkkenmaskinen med brøddeig i og bråkte noe innmari på kjøkkenet. Når e da snur meg rundt ser e rett i øynene på gubben og sønnen vår, og hyler så mye at e fikk sår hals :P Hadde ikke hørt at de kom inn.

Lettlurt? Nei.

For noen år siden bodde min svoger i samme blokk som oss, og en kveld e hadde vært ute med søpla så skvatt e av han. E sto og krangla med låsen på søppelrommet og fikk ikke låst porten. Da si han plutselig "hei" bak meg. E skvatt så e hoppa inn på søppelrommet.
Og i denne uka klarte en av naboene våre å skremme meg så e hoppa inn i postkassene som henger på veggen. Ho sa bare hei :smiley-ashamed005 hadde ikke hørt at ho kom ut av heisen.

Back
Topp