Blir du kvalm?

Linnsi86

Glad i forumet
Når prinsessa er veldig aktiv og hele magen vibrerer blir jeg SÅ kvalm.
Kveld har hun vært veldig aktiv,noe jeg er glad for,men jeg blir så ukomfortabel. Ikke godt å ligge,ikke godt å sitte. En god del trykk i ribbena . No er jeg varm i ansiktet,svetter litt,megen står på spreng og hun har full fest:-) og så er jeg så kvalm.. Jeg skal tåle masse,så lenge der er liv er mor glad.
Men er lov å "klage" bitte bitte litt lov å si det er litt ubehagelig i ny og ne:-) andre som får det slik?

Min lille er også helt sykt aktiv noen ganger, spesielt når det er tv på eller jeg skal legge meg. Blir aldri kvalm, men får meg noen stucker oppi ribbeina og nedi hofta. Lurer på hva de holder på med og åssen de ligger, når de lager så mye bråk.

Blir ikke kvalm, men i kveld fikk jeg rett og slett vondt.. Virket som hun tok skikkelig sats og sparket til så jeg virkelig merket at det var en fot som stakk ut av magen.. Heldigvis på siden, for hadde det vært på ribbeina hadde det nok vært enda vondere *ler*

Blir ikke kvalm, men i kveld fikk jeg rett og slett vondt.. Virket som hun tok skikkelig sats og sparket til så jeg virkelig merket at det var en fot som stakk ut av magen.. Heldigvis på siden, for hadde det vært på ribbeina hadde det nok vært enda vondere *ler*
I går virket det som om prinsessa plasserte deg midt i magen og beveget på både armer og ben:-)
Det er godt med bevegelse og det gir trygghet om at ting er bra. Men av og til blir det litt voldsomt. :-)

I går virket det som om prinsessa plasserte deg midt i magen og beveget på både armer og ben:-)
Det er godt med bevegelse og det gir trygghet om at ting er bra. Men av og til blir det litt voldsomt. :-)

Ja deilig med bevegelser og liv.. Men enig i at det kan bli litt voldsomt til tider :-) Men jeg skal nyte det i 10 uker til ❤️

Jeg blir også kvalm når det er voldsomt med aktivitet. Det typiske er når jeg setter meg ned for å spise, da blir han helt turbo og jeg blir kjempekvalm og orker bare litt mat, noe som resulterer i at vi må gjenta samme prosedyre kun kort tid etterpå. Gleder meg til å føle meg vanlig mett igjen... ;)

Jeg blir ikke direkte kvalm men, føler meg litt uvel pga noen bevegelser. Og noen spark treffer så momentant at det er ubehagelig eller nesten vondt. Jeg hopper til å sier au

Jeg blir ikke kvalm, synes bare det er litt irriterende og ubehagelig. Jeg har morkaka bak, så det er full fest i magen hele dagen. Kjenner så mye

Back
Topp