Blir du irritert?

1gangs:)

Glad i forumet
Blir du irritert og hisser deg sånn at pulsen øker og humøret synker over diskusjoner i forumet?? :)

Det har nok hendt, men ikke så ofte

Ikke så ofte men når det blir direkte stygg personkritikk og meget ufine meldinger, usaklig og stygt, da kan pulsen stige.

Av vanlige debatter, nei, da bare stiger humøret mitt, egentlig ;-)

Har hendt et par ganger ja. :p

Vil dere si det skjer daglig? Og tror dere folk er ekstra stygg/ufin siden de kan "gjemme" seg bak ett nick??

Sjeldent at pulsen har økt. Får kanskje litt lyst å rive meg i håret, men syns diskusjonene her er ganske milde.

Syns ikke folk er så ufine jeg :) pulsen økes litt hvis jeg blir misforstått, men ikke fordi jeg jeg blir hissig.

Vil dere si det skjer daglig? Og tror dere folk er ekstra stygg/ufin siden de kan "gjemme" seg bak ett nick??
Slett ikke daglig nei. Sånt som jeg reagerer på, ikke månedlig engang

Nei. Men fy flate jeg gjorde det før!!
Jeg ble mega provosert om folk ikke var enige og spesielt om folk var frekke - da klikka det rett og slett for meg altså! Haha

Trodde jeg kunne forandre mennesker før.. Så når noen var frekke og stygge og usaklige tok jeg liksom på meg ett ansvar det jeg måtte gjøre dem til bedre mennesker!! Hahaha

Nå er jeg veldig annerledes , driter liksom i det, vil ikke bruke tid og energi på å bli påvirket av en diskusjon

GOdt mulig. Jeg håper virkelig at man ikke er så kverrulerende som enkelte kan være. Men det gjelder forskjellige folk, og frskjellige tema. Kanskje blir de for engasjerte, og det er vanskelig å formidle følelser på nett. Hvem vet. Men daglig? Nei, overhodet ikke.

Kan tidvis bli irritert, dersom noen er veldig kverulerende og virker som de går inn for å misforstå/ta alt opp i verste mening. Det blir jeg irritert over både her og i virkeligheten. Ikke så ofte det skjer, heldigvis. Stort sett er folk flinke til å gå inn i diskusjoner med åpent sinn, men fins jo unntak både her og der. ;)

Å ja.. Lar meg lett engasjere :-P

Ikke på nett, men i virkeligheten ja. Skikkelig hissig og pulsen øker haha! Men ikke så ofte da :)

Back
Topp