blir dette teit?

summer82

Forumet er livet
holder på med invitasjonene og hadde da laga til til nærmeste familie som skulle til middag men så fann vi ut etterpå at tante og onkler også skulle til middag så da står e der no å lure da hehe. for får ikke tak i samme materiale som til dei e he laga så da kjem om sider spm mitt[:D]

Blir det veeeeeldig dumt og løyse dette med at nærmeste familie får dei e he laga, så laga e noen personlige til tante og onkler i litt anna stil som skal til middagen, å så tenkte e søskenbarn og venner til kaffi en anna type der også, høres det teit ut eller greit? e syns sjøl d kan bli litt stili for da får ikke alle akkurat samme[:D]

ingen av innitasjonene jeg har laget er like.. eller altså det er samme stilen,men ikke like[:D]
de som skal på kake og fest får noen som er helt annerledes..
syns du kan lage noen andre til tanter og onkler selv om de skal på middag også...
hva skriver du i innbydelsene? lurer så på hva jeg skal skrive,spesielt til de som bare skal bli bedt på kake og fest

hmm ikke hundre prosent på ka e skal skrive men fann en ganske grei måte å skrive den på som e kan legge her[:D] drive forts å fundere nemli[:D]

Kjære…
Den .....................  skal vi gi hverandre vårt JA, og vi ønsker at dere kan komme og dele denne begivenheten med oss.
Vielsen finner sted i ........., og etterfølges av festmiddag i .........................
Vi gleder oss til å feire denne store dagen sammen med dere.
SU innen…
Hilsen
Tlf.  eller
PS. Hvis alkohol er ønskelig, medbring dette selvJ

sånn tenkte e ha den å bare bytte ut med kaffi til kaffigjestene. syns igrunn d e en grei måte å formulere d på[:D] tar gjerne imot ideer for forbedring[:D]

synes det hørtes supert ut jeg, om noen skulle klage er det dem det er noe i veien med[:D]

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

synes det hørtes supert ut jeg, om noen skulle klage er det dem det er noe i veien med[:D]

Back
Topp