Blir det urettferdig

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Vi tenkte at vi skulle ha gave kalenderen til småfolket i år, men blir det urettferdig for minstemann på 1,5 år å ikke få?? Jeg tenker igrunn at han er litt for liten, men samtidig så skjønner jo han at de andre får og ikke han[&:] Noen tips/forslag til hva vi kan gjøre til han eller syns dere han bør få samme som de 2 andre?

bør få det samme mener jeg [:)]

alle skal få..

blir urettferdig for minsten..alle eller ingen..

ORIGINAL: *lottalus*

Kjøpe duplo og dele opp til den minste?

hadde vært en god ide, men vi har så sinnsykt mange fra før[:)]

hva med en sånn vanlig sjokoladekalender da?

Hadde nok laget pakkekalender til minsten og da ja...
Men ikke lagt så mye i den som til de større.
delt opp en eske duplo f.eks.
Eller kjøpt en slik stor eske med lekemat og delt opp, eller te servise i plast[:)]

Forsåvidt enig i at han er litt liten jeg da. Han vet jo ikke hva vi teller ned til heller! Her får bare storebror kalender, dvs at han får åpne opp, men at begge gutta kan leke med det som er inni kalenderen! (tenkte ha bondegårdstingtang; dyr-traktor-gjerde etc). Åssn gaver har du tenkt å ha?

ORIGINAL: Pliiingrid

Forsåvidt enig i at han er litt liten jeg da. Han vet jo ikke hva vi teller ned til heller! Her får bare storebror kalender, dvs at han får åpne opp, men at begge gutta kan leke med det som er inni kalenderen! (tenkte ha bondegårdstingtang; dyr-traktor-gjerde etc). Åssn gaver har du tenkt å ha?

noe av det jeg har kjøpt til jentene er: matboks, klemmer, truser, veske, blyanter, tegnebok, hårbånd, litt "pynt" til rommene

Kunne kanskje kjøpt en pakke med noen dyr og noen små biler, det elsker han.[:)]

ORIGINAL: fredagstroll

alle skal få..

Enig ! Har en på 1.5 år selv, og kunne aldri latt være å gi til han. Såpass forstår han selv om han ikke vet hva man teller ned til .

her fikk minsten ifjor, og han forsto såklart ikke at vi telte ned til jul, men han forsto at han og storesøster fikk en pakke hver dag. Så hver morgen var han klar til å åpne pakke[:)]

Han var da 1 år og 8 mnd. Og det han likte best var BALLONGER[:)][:D]

Synes alle eller ingen.. Jenta vår skjønner så mye selv om hun bare er 1,5.. Nå får ikke hun kalender, men hun har ingen søsken heller.. Men vi ser at hun reagerer når andre får noe og ikke hun. 

Alle eller ingen!

ok jeg er overbevist.... Han må få[:)]

Signerer de andre her.. begge mine fikk pakkekalender i fjor, da var de 1,5 og 2,5 år, hver morgen løp de ned i stua og gledet seg til den lille pakka begge to. De fikk kun duploklosser og magnetbokstaver, men det var stoor stas for begge to [:)]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

ORIGINAL: nussnøff

ORIGINAL: *lottalus*

Kjøpe duplo og dele opp til den minste?

hadde vært en god ide, men vi har så sinnsykt mange fra før[:)]

pakk inn noen av de dere har fra før:D

vi fikk her en dag fødselsgave til minsta og forsinket bursdagsgave til aram, i posten.
Hadde åpna arezo sin selv, men da aram skulle få sin så fikk jeg så vondt av adam:/

så jeg forta meg inn på rommet hans og pakka inn litt av duploen hans, i papiret fra gaven til arezo.... Og han ble helt vill av glede da han åpna![:D] haha[:D]

hehe genialt[:D]

Minsta her fikk ikke fjor for da var hun 3 mnd. men i år skal hun få, selv om storesøster ikke fikk før hun var 2,5. Men dette fordi hun skjønner nok at storesøster får, og at ikke hun får, selv om hun ikke skjønner greia med å telle ned til jul..

Her har jeg kjøpt sånne magiske kluter som utvder seg i vann, sokker, strømpebukser, tegnestifter, tegne bok osv...
mamma ordner en del av de så jeg å skal få meg en overraskelse

Her skal alle barna få gavekalender. Stedattera mi på 10 får når hun er her annen hver uke.
Dattera mi på 4,5 (nesten)og sønnen min på 1,5(nesten), får hver dag.
Men kjøper nok billigere ting, ting som jeg deler opp, til sønnen min.
Han forstår jo ikke det. Hvis jeg finner en bil som dattera mi hadde når hun var liten, så kan jeg godt pakke inn den,
for og si det sånn. Han skjønner jo ikke at den ikke er ny, den er jo ny for ham [:)]
Men kommer til og kjøpe de fleste tinga til ham også ja. Gleder meg stort til og få opp kalenderen [:)]

ORIGINAL: fredagstroll

alle skal få..

Back
Topp