Blir det teit...

Me&my<3

Glad i forumet
Å servere grandis når svigermor kommer på besøk i ettermiddag? Hun kommer i middagstider,så føler vi må ha no mat... men jeg er syk,å orker ikke stå foran grytene i dag... har no gjærbakst i frysen som vi skal ha til kaffien etterpå...

Da ville jeg iallefall kuttet opp litt skinke og hatt på, litt ekstra ost og noe krydder :p

Jeg ville latt være å servert noe da, eller kjøpt en annen pizza som er bedre[;)]

Hadde heller kjøpt pølser eller noe jeg da, er ikke mye som skal til for å bli bedre en en smakløs granids[:'(][;)]

ORIGINAL: Rebecca85

Hadde heller kjøpt pølser eller noe jeg da, er ikke mye som skal til for å bli bedre en en smakløs granids[:'(][;)]

Smart!!! Det blir pølser[:D] Hjernen min fungerer ikke i dag... hehe!

Litt serrano skinke og oliven så kan grandis bli fansy ^^

Go 4 it, bedre enn ingen mat!:) Synes det var en go ide jeg, når en er syk![;)]

Ja.. [:D]
Du trenger vel ikke servere noe avansert, men grandis..?
Pølser og mos, f.eks, enkelt og greit..

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Go 4 it, bedre enn ingen mat!:) Synes det var en go ide jeg, når en er syk![;)]

enig! også bare hiv på litt ekstra[:)] noe skinke, kjøttdeig, pølser, salami , kylling eller biff ogå litt ost og noe krydder[;)]

ORIGINAL: Minetosmågull

Kan ikke samboeren din lage da?

Han er på jobb, å kommer hjem etter hun er kommet. [:)]

graniosa er krisemat, og ikke noe mer enn det..

hva med å kjøpe de 2pk ferdige pizzabunnene på rema 1000. ferdig tomatsaus. steke kjøttdeig eller ha på pølser + ost.. blir veldig gode de altså

kjente at det kunne bli middag her idag også jeg..

ORIGINAL: Hælledussan

graniosa er krisemat, og ikke noe mer enn det..

hva med å kjøpe de 2pk ferdige pizzabunnene på rema 1000. ferdig tomatsaus. steke kjøttdeig eller ha på pølser + ost.. blir veldig gode de altså

kjente at det kunne bli middag her idag også jeg..

sign. tar ikke lang tid å hive litt forskjellig på en pizzabunn.

Back
Topp