Blir det sommerferie på deg i år?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Har du bestemt deg for noen sommerferie i år?
Eller blir det å kose hjemme med bebisen? :D

Reiser sikkert en tur til svigers, men tror ikke vi satser på noe voldsomme greier.

Jeg har fortsatt ikke bestilt, men det skal jeg snart:) blir Kristiansand med gutta i juli, også roadtrip helt ned til Barcelona. Lyst å besøke flere franske byer i sør Frankrike og nyte strandlivet i Barcelona. Men dette kan aldri være 100% sikkert at det blir. Spørs på mini'n som kommer<3

Må finne på noe ellers blir det en kjedelig sommer for de to eldste. Men vet ikkje kor, så håper noen har tips;)
Spørst jo mye på hvordan babyen blir, men hatt tre rolige sovebarn før, så håper jo det blir det denne gangen og:p

Blir vel nokon turar på hytta osv. Men ikkje store greiene. Må sjekka ut korleis twinsa er først. Lov å håpe på snille barn som stort sett er fornøyd?

ikke noe spes planer. men blir mye hunderfossen familiepark da vi har sesong kort. mulig det blir en uke nordpå. ellers kansje en båttur. men ikke noe voldsomme greier. vi vikose oss mest mulig. håper på en fin badesommer igjen

Blir iallefall ei uke i Spania i august :)

Blir en tur på hytta, samt å besøke foreldrene mine i Kristiansand.Dropper utenlandsreise i år, siden babyen er så liten,så blir heller neste år:)

Her får jeg og mannen 11 uker hjemme samtidig i sommer, så vi må nok finne på noe tenker jeg. Men vi gjør ingenting før vi ser hva slags baby vi får. Tenker det må være kjipt å bestille ferie og få en baby som krever mye mer enn man "forventer" slik at ferien bare blir stress og mas.

Vi har faktisk lyst til å ta en tur til ullared i Sverige en liten tur ;-) Ellers blir det småturer i skog og mark og forhåpentligvis standa :-)

Blir noe her i Norge, og har nettopp bestilt 3 uker i Italia hos svigers. Blir nok ike fast hos svigers i 3 uker, men derfra er det lett å ta bilen ut til den Italienske kysten for å rømme storbyen.

Må finne på noe ellers blir det en kjedelig sommer for de to eldste. Men vet ikkje kor, så håper noen har tips;)
Spørst jo mye på hvordan babyen blir, men hatt tre rolige sovebarn før, så håper jo det blir det denne gangen og:p

Danmark kan jo være veldig fint :)
Leie hus og bare slappe av.

Back
Topp