Blir det jente eller gutt?

Vet ikke enda, har begge fra før å var stor forskjell på hvordan jeg følte meg. Blir jeg kvalm er jeg rimelig sikker på at det blir jente
 
Har 2 jenter fra før, og magefølelsen var jenter begge gangene. Nå har jeg en sterk magefølelse på at det er gutt :joyful:
 
Har omtrent ikke gått opp for meg at jeg er gravid engang så nei. Hadde vært koselig med en jente siden vi har en gutt fra før meen jeg tror egentlig bare jeg kan få gutter :hilarious:

Hadde samleie lenge før denne gangen da, 4-5 dager før antatt EL :rolleyes:

Er heldigvis mannen din som "bestemmer" kjønnet, så er jo absolutt et håp :D
 
Er det feil å si *jeg håper det er en gutt* har ingen følelse ennå for hva det er? har bare akkurat tisset på pinnen
 
Jeg har sterk følelse at det er en gutt, men jeg håper at det er ei jente. :Heartblue:Heartpink
 
Jeg tror vi venter ei jente, dette svangerskapet er ingenting likt som sist med gutten vår. ❤️ Er super duper kvalm og! Også forsterker tanken min med ei jente etter å undersøkt kinesisk fødselskart.
 
Jeg tror det er en jente, bare fordi hver gang jeg tenker på den så ser jeg for meg en jente!
 
Siden jeg har vært kvalm siste mnd tipper jeg det blir jente. var dårlig med begge jentene, men ikke når jeg fikk sønnen. Blir spennende å se
 
Har stor tro på jente, så blir spennende å se på oul
 
Back
Topp