Blir det helt teit....

LillianneLie

Forumet er livet
VIP
...å søke på en jobb jeg uansett ikke kan begynne i enda, om jeg skulle fått den? Går det an uten å virke helt dust, liksom?

Jeg har veldig lyst til å søke på en fast stilling som pedagog 2 i en barnehage i nærheten. Oppstart er i slutten av august dette året, men da har jeg en 2 mnd gammel gutt som jeg selvfølgelig skal være hjemme med.
Planen var å være hjemme et år ca, for så å forhåpentligvis ha fått jobb i en barnehagee fra august 2012 av.

Så det jeg lurer på er om det er heelt på trynet å søke på jobben, men si at jeg jo, om jeg evt. skulle fått jobben, ikke kan begynne å jobbe før om et år?

Her erfaring fra slik stilling fra før og er bekjent av styreren i barnehagen så tror ikke jeg er helt uten sjanse, er drømmejobben egentlig, så tenker det uansett kan være greit å vise interesse så de kanskje i det minste husker meg igjen om jeg skulle søke på noe der senere?

Er som sagt usikker på om det blir for dumt, så er takknemlig for svar:-)

RobinHood skrev:
Søk i vei, så lenge det er fastjobb og ikke et årsvikariat så skal du stå på lik linje som resten! :)

Åå, så flott :) Tenkte liksom det var litt rart, men da skal jeg jammen meg søke!:) Takk!

Så lenge du har utdanningen som trengs og det er snakk om fast stilling, så synes jeg du skal søke emoticon

Akkurat fått meg fast 100% stilling som ligger og venter på meg etter permisjonen, så søk søk søk ;)

søk i vei :)
Jeg fikk jobb i dag - som var ledig i dag - men jeg kan ikke begynne før i august, og det var helt greit :) (Ikke så lenge som et år altså, men nesten 3 mnd iallefall..)

Back
Topp