Blir det "hedmarkinger"

Akkurat på Torsdager er jeg med på barseltreff med folk fra helsestasjon,men jeg kan godt bli med en annen gang om dere vil ha meg med.[:)]

Akkurat på Torsdager er jeg med på barseltreff med folk fra helsestasjon,men jeg kan godt bli med en annen gang om dere vil ha meg med.

Jo da[;)] Du er også velkommen. Folk har forskjellige dager til sine barseltreff så dette er ikke enkelt å samkjøre...men vi prøver[;)]

Spørs om jeg rekker til 12,men skal prøøøve[:)]
Hvilken kafe var det?

Kafeen er i 3.etg på CC I samme etasje som Clas Ohlson og Kid. Parkerer dere i 5.etg på parkeringshuset, så kommer dere rett inn i den etasjen.

Det gjør ikke noe om du kommer senere. Jeg har ikke noe hastverk. Viktigst å være hjemme til leggetid[:D]

Da kom jeg meg inn på BV ja.. jeg kan dessverre ikke være med på torsdag. Må ta kiropraktortimen, kiropraktoren min har ikke flere timer neste uke, og jeg må ha den behandling... :( Kos dere!

dytter så dere ser at jeg ikke kan [&:]

det tviler jeg ikke på [:)]

Beklager damer, igjen er jeg nødt til å avlyse [:'(][&:]
Skal til personlig trener da faktisk...

sorry fjerna, jeg hadde tenkt å bile oss...

ORIGINAL: *Caroline

Altså..?? Personlig trener framfor kafétur med skravlings??? Hva er det for slags prioritering unge dame??? [8D]

Vi får ta det igjen en annen gang- det passer nemlig ikke så godt for meg heller. Vi reiser bort i helga og det er en hel del som skal ordnes på forhånd [&:]

ORIGINAL: FjerneErna

ORIGINAL: *Caroline

Altså..?? Personlig trener framfor kafétur med skravlings??? Hva er det for slags prioritering unge dame??? [8D]

Vi får ta det igjen en annen gang- det passer nemlig ikke så godt for meg heller. Vi reiser bort i helga og det er en hel del som skal ordnes på forhånd [&:]

Haha :) Hvis vi skal telle kalorier, blir det nok den riktige [;)][8D] Kan vi ikke ta det neste uke da?
Jeg kan ikke tisdag eller fredag. Har ingen planer de andre dagene egentlig, som jeg husker i hvert fall...

Ja,vi får prøve igjen neste uke [:)]

Back
Topp