Blir det gutt eller jente?

Kartet sier jente :happy: . Blir spennende å se. Har 3 gutter fra før, og tror egentlig gutt selv :Heartred
 
Kartet sier gutt. Har jente fra for før og av søskenbarna er de 8 jenter og 1 gutt, så tipper egentlig nok en jente :smiley-ashamed004
 
Kartet sier gutt, ser for meg jente i underbevisstheten. Sist ble det jente og da sa kartet jente. Spennende å se!
 
Kartet sier gutt her og, men både samboeren og jeg har en følelse på jente. Gleder meg til å hilse på uansett hvem som er der inne :dummy::dummy1:
 
Kartet sier jente og har en følelse på det (eller håp) :Heartred stemte med gutt sist gang!
 
Kartet sier jente :happy:
 
Kartet sier gutt, men hadde samleie 5 dager før eggløsning (jeg var bortreist) så da må det vel være en jente pga den sæden lever vel lengre?
 
Gutt.
Har ei jente fra før. Ingen symptomer denne gangen. Forrige gang var det cravings på frukt og melk, og mislikte sjokolade/snacks.
 
Kartet sier jente, men andre myter sier gutt. Magefølelsen sier gutt, da det er det ca alle førstefødte i familien er på min side
 
Kartet sier gutt, men hadde vært koselig med en jente siden vi er overtall av gutter i familien nå så er vi fem gutter og to jenter, så har jo et lite håp om en liten jente til❤️ men uansett så spiller det ikke noen rolle så lenge babyen i magen er frisk:dummy::dummy1:
 
Back
Topp