Blir det gutt eller jente?

Alma<3

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberfest 2024 ❤️
Babyverden har jo denne hvor den gjetter hva man får, bare for moro skyld :hilarious: :p


 
Her blir det visstnok gutt :binkybaby:joyful:

Det er akkurat det samme for oss om det blir jente eller gutt egentlig, vi har ei jente fra før og begge deler er like velkomment ☺️❤️
 
Jente. Jeg tror egentlig det.
 
Kartet sier gutt, men det gjorde det sist også, og da ble det ei jente. Veldig spennende altså!
 
Kartet sier gutt. Det gjorde det også forrige gang, og da var det ei jente. Det blir spennende å se hva som kommer, elsket blir den uansett :Heartred
 
Jente her. Har ei fra før, og begge er selvfølgelig like ønsket, men mannen ønsker seg veldig en gutt da. :happy:
 
Jente sier oversikten :) Jeg har alltid hatt lyst på jente, men jeg blir like glad uansett, så lenge barnet er frisk, det er det viktigste :Heartred Så jeg håper bare graviditeten går bra denne gangen :)
 
Sier gutt, sa jente sist og ble gutt da :Heartpink :Heartblue
 
Min sier gutt, men håper egentlig litt på en jente siden jeg og broren min har elska å ha en storesøster i oppveksten :D Men blir selvsagt veldig glad for en gutt også :Heartred Bare gi meg en baby:laughing002
 
Kartet sier gutt her også :love7 Har frem til TUL håpet veldig, og trodd at det blir, jente. Har en jente fra før også:HeartpinkMen etter ultralyden fikk jeg skikkelig guttefølelse! Nå er jeg 80%sikker på gutt og kjenner at det er helt det samme for meg med kjønn – begge deler er fantastisk! Er så mange søte gutter i termingruppen fra januar, så da er det umulig å ikke ønske seg gutt også:shy::Heartpink
 
Karte sier gutt, mannen vill ha jente og jeg tenker det kommer det som kommer :p :Heartred - er glad bare jeg har kommet så langt som uke 10 og teller ned til tidlig Ordinær UL rundt uke 12/13 22 dager igjen 1 mars snart 21 dager:p
 
I følge den blir det gutt! Føler nesten litt det blir gutt og, men tror det mest er fordi underbevisstheten driver mental forberedelse siden jeg egentlig alltid har sett for meg at jeg er mamma til jenter. Men det er sikkert litt fordi vi er tre søstre. Har jente fra før.
 
Kartet sier jente, magefølelsen er gutt. Kartet har vist feil med begge de to andre :hilarious:
 
Kartet sier gutt, jeg ønska meg alltid en storebror i oppveksen, så at førstefødte blir gutt er jeg positiv til hehe. Men å bare få gutter skremmer vettet av meg hahaha
 
Back
Topp