Blir det gutt eller jente?

I følge det kinesiske kartet er det gutt, men i følge det japanske er det jente... Blir spennende å se på UL :)
 
Japanske sier jente, det håper jeg
Men er litt utfordret med befruktningstidspunktet, for denne babyen er kommet til etter fryseforsøk.. Når er befruktningen da? Når det fysisk ble befruktet og fryst, eller måneden jeg fysisk ble gravid etter tilbakesett
 
Her sier både kinesisk og japansk at det blir gutt, men jeg har hatt en følelse av at det blir jente helt fra start. Blir fryktelig spennende å få vite, samboer tror også på jente:dummy1:
 
Ifølge kinesisk fødekart, mayankartet og den japanske metoden så blir det jente på oss! Så blir spennende å se da etterhvert :)
 
Hva er mayankart?

Jeg har lest to forskjellige metoder så vet ikke hvilken som stemmer, men begge har samme utgangspunkt. Du tar alderen din og måneden/året du ble gravid. Er begge partall eller oddetall blir det jente. Er det ene oddetall og det andre partall blir det gutt :)
 
Jeg har lest to forskjellige metoder så vet ikke hvilken som stemmer, men begge har samme utgangspunkt. Du tar alderen din og måneden/året du ble gravid. Er begge partall eller oddetall blir det jente. Er det ene oddetall og det andre partall blir det gutt :)

Da blir det jente her i hope Har jente fra før, så det hadde vært veldig praktisk med jente igjen!
 
Spennende dette her altså :) Jeg har gutter fra før, men synes dette svangerskapet har vært svært ulikt de andre. Tidligere har jeg omtrent frøset i hjel, og iskald under føttene. Denne gangen har jeg ikke frøset, vært mer varm, uggen og generelt dårligere form (ikke noe oppkast, men like før enkelte ganger). Kinesisk kalender sier jente, og alderen pluss måneden gir partall. Spennende Har noen vært på tidlig ultralyd? Tror jeg får endelig svar på morkake prøven i løpet av uken, og får vite kjønn da :) det er hvertfall 100%sikkert :)
 
Back
Topp