Blir det gutt eller jente?

Har 3 gutter fra før, så tror nok dette og blir en gutt:) kinesiske fødselskartet stemte med de andre 3, og viser gutt denne gangen :happy:
 
Det med sex og el har vært motsatt for oss :p

:p

Jeg har bare et barn, så har ikke noe å sammenligne med, men med han var kinesisk fødselskart feil, og den lista med ting var litt sånn hipp som happ, noe var rett og noe var feil :p Mtp sex og el så stemte det, men det er jo bare tilfeldig :hilarious: Det ligger neppe noen sannhet i noen av metodene. Bare tilfeldigheter som gjør at det innimellom stemmer :p
 
Hm jeg har en følelse på gutt, og kartet viser gutt. Blir spennende å se hva det faktisk blir.
 
Vi har to gutter fra før. Og tipper vi får en gutt til, men hadde vært stas med ei lita jente.
Kartet sier gutt.
 
Kartet sier gutt. Jeg drømte dog at det var ei jente. Spennende!
 
Kartet sa at begge gutta mine skulle vært jenter :hilarious: denne gangen står det at det blir en gutt.. formen min og magefølelsen sier jente. Har et høyt ønske om ei jente.. Men første pri er at babyen er frisk!
 
Hos meg sier det gutt denne gang, da jeg fikk gutt stod det spådd i fødselskartet at det skulle bli jente :woot: Blir spennende å se hvem som er der inne:Heartred
 
Stemte ikke med første. Blir spennende å se denne gangen:happy:
 
Back
Topp