Blir det gutt eller jente?

Jeg tror gutt, det sier kartet også. Jeg tok feil med de to andre barna, så får se om jeg tar feil nå også :rolleyes: Kartet sa gutt med de to andre barna, men det stemte bare den ene gangen. Har gutt og jente.
 
Har stemt med mine to. Har en av hver. Sier gutt denne gang, så blir spennende å se :p
 
Den listen stemmer ikke med mine to første, men mine to siste stemmer den. Denne gangen sier det jente så får se da.
 
Kinesisk fødselskart viser jente, men jeg tror det blir en liten gutt :)
 
Jeg prøvde dette kartet når jeg skulle ha min første. Kartet sa gutt men det kom en liten jente. Selv hadde jeg følelse på jente.
Jeg har følelse på jente denne gangen også og kartet sier jente, så nå er jeg spent :hilarious:
 
Kartet sier jente, blir spennende å se:) er enn så lenge i samme form som med gutten, så sånn sett tipper jeg gutt:)
 
Stemte ikke med første. Har følelse på jente og gutt annenhver dag :hilarious:
 
Det har stemt på en av mine tre første. Har følelse på gutt.
 
Sist drømte jeg flere ganger om babyen, at den var kommet ut, og det var alltid gutt. Så jeg følte meg så sikker på at det var en gutt, og det var faktisk rett :p Spent på om jeg får en sånn følelse denne gangen også. Ikke noe formening om hvem som er inni der enda :)
 
Blir spennende å se hva det blir :) Fikk verdens fineste jente april 2019, og vi blir like glad om det blir gutt eller enda en jente :Heartred
 
Har ikkje trodd på ditta kartet før, men ser at eg har regna feil, va sikker på at det var termin vi gikk ut ifra. Men siden det e unnfangelse så stemme det med mine tre jenter, å ditta skal bli en gutt! Så ditta blir super spennande!
 
Sist gang viste kartet gutt og det stemte... det viser gutt denne gangen og...og har litt på følelsen at det stemmer :)
 
Kartet viste gutt sist og det stemte. Nå viser kartet jente og jeg håper det stemmer
 
Det stemmer med de to forrige,og nå sier det lillebror, så det er vel 50% sjanse for riktig ;) For oss betyr det ingenting.
 
Kartet viser gutt :) Jeg håper det stemmer, men det spiller ingen rolle, så lenge det faktisk blir et barn og h*n er frisk :Heartred
 
Kartet sier jente, men det ser jeg den sa for forrige også, og det er en gutt. Lista med ting sier gutt og jente om hverandre for hvert punkt :p

Synes å huske å ha lest en plass at jentesædceller lever lengre, mens guttesædceller er raskere, så sex lenge før el øker sannsynligheten for jente, mens sex rundt el øker sannsynligheten for gutt. I følge det så blir det mest sannsynlig en jente her. Samtidig synes jeg selve svangerskapet er veldig likt som sist hittil, så ut i fra det, er det kanskje en liten gutt til :Heartred Blir spennende å se hva som stemmer :p
 
Det kinesiske fødselskartet viser at det blir jente, men jeg har en følelse på at det blir gutt. Det trodde jeg forrige gang også, og det ble jente :p Samboer håper at det blir gutt ettersom vi har 3 jenter fra før :) Men så lenge babyen er frisk så spiller ikke kjønn noen rolle ♥️
 
Kartet sier jente, men det ser jeg den sa for forrige også, og det er en gutt. Lista med ting sier gutt og jente om hverandre for hvert punkt :p

Synes å huske å ha lest en plass at jentesædceller lever lengre, mens guttesædceller er raskere, så sex lenge før el øker sannsynligheten for jente, mens sex rundt el øker sannsynligheten for gutt. I følge det så blir det mest sannsynlig en jente her. Samtidig synes jeg selve svangerskapet er veldig likt som sist hittil, så ut i fra det, er det kanskje en liten gutt til :Heartred Blir spennende å se hva som stemmer :p
Det med sex og el har vært motsatt for oss :p
 
Back
Topp