Blir det for teit?

Azoria

Gift med forumet
Jeg har funnet et guttenavn jeg har lyst på (vet ikke om gubben er enig [8D]). Synes det passer så bra med navnet til yngste.
Men samtidig er jeg usikker på om det blir teit [&:] Yngste heter Linnea og jeg har veldig lyst på navnet Linus om det blir gutt [:D]
Må vel kanskje legge til at jeg heter Line... [8D]

Hehe, personlig synes jeg kanskje det ble litt mye! [;)] Men om dere liker det, hvorfor ikke! [:D] 

ORIGINAL: mawii

Hehe, personlig synes jeg kanskje det ble litt mye! [;)] Men om dere liker det, hvorfor ikke! [:D] 

Hehe, akkurat litt den feelingen jeg sitter med også. Samtidig så brukte vi hele graviditeten på å bli enige om navn sist. Var kun ett navn vi ble enige om. Gruer meg litt til det her altså [8D]

Jeg synes det ble for like navn. Men det er min mening[;)] Om dere liker det så går dere for det[:)]

Jeg likte det [:)]

Meeeen, det er mye mulig pga at jeg har tenkt på navn som ligner mini sitt litt jeg også, hehe [:)]

hvorfor ikke, linus er jo et fint navn som jeg syns passer bra med de andre. [:D]

her har jo mannen alltid sagt at om jeg skulle blitt gravid med trillinger en gang så håpte han på 2 gutter å 1 jente, for da skulle de hete: EINar, TOre og TRIne [;)]

ORIGINAL: Jente09Spire11

hvorfor ikke, linus er jo et fint navn som jeg syns passer bra med de andre. [:D]

her har jo mannen alltid sagt at om jeg skulle blitt gravid med trillinger en gang så håpte han på 2 gutter å 1 jente, for da skulle de hete: EINar, TOre og TRIne [;)]

Signerer denne,

og må samtidig benytte meg av å si at det var en genialt plan for trillinger[8D]

Jeg personlig har ikke helt sansen for lik forbokstav på søskennavn. Men smaken er som baken godt er det [:D]. Linus var ett søtt navn [:D]

ORIGINAL: Julia09

ORIGINAL: Jente09Spire11

Signerer denne,

og må samtidig benytte meg av å si at det var en genialt plan for trillinger[8D]

hehe. . ja så har en hvertfall tallet på dem [8D]

Jeg synes Linus blir fint:) Jeg syns også at Luckas passer sammen med Linnea[:D]

Jeg hadde nok valgt noe annet[;)] Også litt fordi jeg ike er heeelt glad i navnet linus da[;)]
Men hvis dere vil så bruk det! Er jo deres valgt;)

Det syns jeg bare var moro[:D][:D]

Jeg synes navnene var fine sammen jeg! [:)]

Syns det ikke blir teit, kjenner en fam der alle begynner på bokstaven T. Syns det er litt artig[;)]

Back
Topp