Blir det feil av meg ?

Tweak skrev:
Vil du høre hva jeg tror? (her kommer det uansett)

Jeg tror at du, ved å henge her på terminforumet, innerst inne allerede har bestemt deg for å beholde. Jeg tror at du bare trenger tid til å forstå avgjørelsen din før du deler den med de rundt deg. Hvis du ikke hadde villet gjennomføre graviditeten så hadde du nok ikke laget deg ticker for eksempel. Kvalene dine er ikke avgjørelsen men hvordan andre vil reagere på avgjørelsen og om du burde velge noe annet for å føye andre!

Men det er bare det jeg tror! Jeg synes du burde snakke med Amathea for eksempel :-)

Nå har vi jo fått kontakten med deg og vil veldig gjerne ha deg her, så uansett så vil i allefall jeg at du fortsetter å henge her! :-)

De samme tankene satt jeg med. Jeg tror at du innerst inne alt har bestemt deg. Lykke til, uansett :) Vi vil veldig gjerne ha deg på forumet videre.

mammamoren skrev:
Tweak skrev:
Vil du høre hva jeg tror? (her kommer det uansett)
Jeg tror at du, ved å henge her på terminforumet, innerst inne allerede har bestemt deg for å beholde. Jeg tror at du bare trenger tid til å forstå avgjørelsen din før du deler den med de rundt deg. Hvis du ikke hadde villet gjennomføre graviditeten så hadde du nok ikke laget deg ticker for eksempel. Kvalene dine er ikke avgjørelsen men hvordan andre vil reagere på avgjørelsen og om du burde velge noe annet for å føye andre!
Men det er bare det jeg tror! Jeg synes du burde snakke med Amathea for eksempel :-)
Nå har vi jo fått kontakten med deg og vil veldig gjerne ha deg her, så uansett så vil i allefall jeg at du fortsetter å henge her! :-)

SIGN!

Dette var det første jeg tenkte også, siden det er litt av de samme tankene og oppførselen jeg hadde før vi bestemte oss for å beholde vesla, som vi nå ikke kan se for oss et liv uten :)

Uansett hva du velger så støtter jeg valget! ;)

Etter alt det du sier her så tenker jeg at DU MÅ LEGGE ALLE ANDRES MENINGER TIL SIDE!!!!! Og bare kjenne på hva DU vil. Og det kommer veldig tydelig frem her. Det er ingen tvil om at du selvfølgelig skal beholde barnet ditt! Lykke til! Dette klarer du strålende! Ut i fra det du sier er det egentlig ikke mer å tenke over, heller planlegge hvordan dere nå skal gå frem for å gjøre det best for begge barna! Velger han å backe ut, vel.... da har du i så fall fått en bekreftelse på at han ikke er noe å samle på! Uansett ønsker jeg deg lykke til! Man kan lett angre på barna man aldri får, men man angrer aldri på de man har fått! 

Innerst inne tror jeg det ja.. og tror ikke at jeg klarer å ta abort når jeg ser det lille  hjerte slå i morgen.

Jeg tror ikke han stikker av. den oppfatningen har jeg ikke av han,

Han er nokk redd JA, og usikker imed at sitter på pinebenken ang om jeg skal ta abort eller ikke..

Men er mer å mer innstilt på å klare dette. Med eller uten han :)

VIL klare dette..

Gleder meg VELDIG til i morgen ja :)

Mini2påvei skrev:
Innerst inne tror jeg det ja.. og tror ikke at jeg klarer å ta abort når jeg ser det lille  hjerte slå i morgen.

Jeg tror ikke han stikker av. den oppfatningen har jeg ikke av han,

Han er nokk redd JA, og usikker imed at sitter på pinebenken ang om jeg skal ta abort eller ikke..

Men er mer å mer innstilt på å klare dette. Med eller uten han :)

VIL klare dette..

Gleder meg VELDIG til i morgen ja :)

Godt at du tror han blir med på det, om det er som kjæreste eller bare som pappa er ikke det viktigste, dere kommer uansett alltid til å dele et mirakel.

Blir spennende med UL, og det hele blir nok litt mer virkelig da, ja, både for deg og faren.

Det er helt normalt å være livredd når man venter sitt første barn, spesiellt for menn. Men det betyr ikke at de ikke tar ansvar, at de stikker av eller at de ikke blir helt aldeles fantastiske fedre :)

Er mer å mer sikker på å beholde, med eller uten han.
Han kommer nokk til å være der som pappa uansett om vi ikke blir sammen eller ikke :)
Gleder meg til i morgen :)

Mini2påvei skrev:
Er mer å mer sikker på å beholde, med eller uten han.
Han kommer nokk til å være der som pappa uansett om vi ikke blir sammen eller ikke :)
Gleder meg til i morgen :)

emoticon

det var akkuratt på samme måte her også når jeg ble gravis med førstemann...men jeg hadde bestemt meg for at dette skulle jeg klare. etter 3 dagar da barnefaren hadde fått tenkt seg om så kom han at han også ville=) nå har vi 2 søte små å angrer ikke ett sekund verken han eller jeg!:) så gjør det du vil=) ikke få han til å bestemme=) er han glad i deg så godtar han det=)=)

Back
Topp