Blir det første barnebarnet eller er foreldre/svigerforeldre besteforeldre fra før?

M

Moderator Camilla

Guest
Blir det første barnebarnet eller er foreldre/svigerforeldre besteforeldre fra før?

:)
 
Vårt barn blir første barnebarn både for mine foreldre og for svigers, så her er det stor stas med kommende baby :D
 
Baby her har 9 søskenbarn - 4 på pappas side og 5 på min side. :) + 1 storebror :Heartbigred
Jeg og sambo har begge 2 søsken.
På pappas side er d nok siste barnebarn, men på min side er d vel mulig at lillesøster får flere barn :)
 
Her blir det vel heller siste på begge sider :p Hun blir hhv nr syv og nr fem på hans og min side. Foreldrene våre har bare to barn hver, så det er jo ganske grei avkasting vil jeg si.
 
Første på begge sider som besteforeldre og første oldebarnet til mine besteforeldre! Blir sååå stas!
 
Blir første på siden til mannen min, så det er stas! Men mamma og pappa gleder seg også veldig til å bli besteforeldre igjen:)
 
Blir andre for mine foreldre (mannen min og jeg har en fra før og jeg er enebarn). Svigerforeldrene mine får sitt 5. nå.
 
Her blir det første barnebarn og første oldebarn på begge sider. Alle gleder seg veldig. :)
 
Nr 4 på mannens og min side. Men siden mine foreldre er skilt så er det noen ekstra på hver av dem. Er vår nr 3 og vår nr 1 var nr 1 for alle besteforeldre også.
 
Barnebarn på begge sider fra før :)
 
Blir det 15. barnebarnet på min side og blir det 8. på pappaen sin side. Men det er alltid like stas:happy:
 
Første på hans siden og nr2 på min side :)
 
Back
Topp