Blir det bedre??

E*Mamma

Forelsket i forumet
Dette er min første helg uten E siden jeg ble alenemor, nå er pappa helgene startet.. Å dette har vært den verste helgen ever!! Har aldri vært uten E mer enn en dag..
Å som jeg gleder meg til å hente han:):)

Men jeg har grått mye siden jeg har så dårlig samvitighet over for E pga brudde. Å jeg vil spy me tanken at han skal være borte igjenn om 14 dager!!

Si at dette blir bedre? Vil ikke at det skal være sånn hver gang det er pappa helg.

Blir helt klart bedre...det kommer en tid der du står på trappa med ungen i hendene og du gleder deg til han er henta....
Til du kan gjøre dine egne ting,og ikke trenger å lage middag fordi DU er ikke sulten...
Du kan gjøre hva du vil...:)

Er tungt i starten men det går seg til...[:)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Blir helt klart bedre...det kommer en tid der du står på trappa med ungen i hendene og du gleder deg til han er henta....
Til du kan gjøre dine egne ting,og ikke trenger å lage middag fordi DU er ikke sulten...

Håper det:) Egne ting? Hva er det??[:D] *flire*

ORIGINAL: Emils*Mamma

Haha ..[;)]Nei det kan være...gå naken rundt om i huset,danse naken i huset om du vil det....Lage deg en sen middag,BRÅKE så mye du vil,handle inn til helgen KUN til deg,gå på fest eller underholde venner osv[:D]ha en MANN over om du vil deeeet...mulighetene er uendelige[:D]

Enig!

ORIGINAL: Emils*Mamma

Haha ..[;)]Nei det kan være...gå naken rundt om i huset,danse naken i huset om du vil det....Lage deg en sen middag,BRÅKE så mye du vil,handle inn til helgen KUN til deg,gå på fest eller underholde venner osv[:D]ha en MANN over om du vil deeeet...mulighetene er uendelige[:D]

Der va hele neste pappa helg planlagt[:D][;)]

OG du kan se hva du vil på tv ,IKKE MINST[:D]
Nå vet ikke jeg hvor gammel din skatt er men her går det for det meste i PLayhouse og diverse så når han er borte og jeg kan se på hva jeg vil,det er GULL...[:D]

OG du kan se hva du vil på tv ,IKKE MINST[:D]
Nå vet ikke jeg hvor gammel din skatt er men her går det for det meste i PLayhouse og diverse så når han er borte og jeg kan se på hva jeg vil,det er GULL...[:D]

Snart 2 år :) Så går stortsett i OSO, Handy many, Mikkesklubbhus, osv..

Men jeg sliter så me å gi slipp.. Men har sikkert noe me siden jeg har vært sammens med han hele tiden siden jeg fikk han. Han har sovet borte tilsammen 5 netter + denne helgen..

når min lille begynte å være vekke fra meg annen hver helg gikk jeg i 2-3 mnd å hele tiden gruet meg til han skulle være vekke fra meg.

etter det var det en stund gikk det over til at jeg gledet meg litt, men så fikk jeg dårlig samvittighet for at jeg gledet meg til å ha fri. da følte jeg meg som verdens dårligste mor.

Men det gikk over det og. så nå bare gleder jeg meg. For jeg vet at begge to har det kjekt de helgene og begge trenger å være litt med andre.

så det blir nok mye bedre etterhvert.

Back
Topp