Blir det alltid tomt

Prox

Gift med forumet
I kjøleskapet dagen før handling ?

Her det skrapa hver eneste onsdag (handler hver torsdag).. Frukt og yoghurt og pålegg og alt blir borte før vi kjøper nytt.. Prøver å leve så billig som mulig, men..

Øk med litt, er er det bare sånt kjedelig igjen? For da har du jo egentlig planlagt god

Vi tester ut matplan for to uker av gangen. Enkelte ting må suppleres underveis, men ser ut til at d funker for oss :)

Må ha litt større fryseskap da.

Vi er ikke flinke til å lage ukes meny og handle en gang i uken... her handler vi alt for oftet. Så kjøleskapet her er enten stappa av halvfulle ting, eller nesten helt skrapt...

Jepp!! Tomt. Det er med vilje. Vil ikke kaste mat!

Nei, har nok til nister/frokost på handledagen. Ellers tomt. Med vilje, liker ikke å kaste mat. :)

Det er dårlig utvalg dagen før handling, men aldri tomt nei.

Nei, men vi handler når vi har lyst og før vi går tom for alt...

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi spiser oss selv ut av huset :p
Synes det er tomt lenge før handling uansett om vi har handler for 3000, eller 1500 :)

Huff nei her skjærer planene seg til stadighet og mat må kastes:(

Her har vi handlet stort en gang i mnd. Da har vi bare etterfylt med ferskvarer/varer med kortere holdbarhet etterhvert. Min erfaring er at jo større kvantum jeg handler, jo mere spises det. Spesielt frukt og pålegg. Så ja, føler det alltid er skrapet i kjøleskapet før handling.

Jeg har ikke en fast dag jeg handler så nei. Men jeg kan og ta en storhandel selv med mye frukt /pålegg i hus, da har jeg bare det i tankene når jeg handler :)

Aldri tomt, heller motsatt :( kaster alt for mye, dessverre. Skulle ønske vi var flinkere til å beregne..

Ja det er hvertfall bare kjedelige ting igjen :-P

Kjempe tomt som regel, iallefall for alt som er godt!! :p Og det er helt greit, er jo det som er meningen :)

Handler to ganger i uken, så er aldri tom. Kaster ikke mat, for har stor fryseboks og fryser ned kjøttvarer osv i porsjonspakninger og middagsretter som tåler det. Frukt og grønt blir fylt på etter hver handlerunde og sjelden trenger jeg å kaste noe, heldigvis. Det er også målet, å ikke kaste mat :).

Back
Topp