Blir dere sentimentale av 17.mai?

~Stjernemor~

Elsker forumet
Jeg gråter alltid en skvett eller flere (ok da, mange skvetter) når jeg ser barn kledd i bunader og finklær.... Det er så vakkert!!

Og ser jeg på TV om 17.mai, ja da må jeg og tørke en tåre.......

Flere som er like sutrete som meg?[:(][8D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Hihi..ja etter at jeg fikk barn så blir jeg liksom litt rørt da!! [:)] Hele stemninga og alle barna...

Nei ikke sentimental kanskje,men jeg elsker 17 mai[:)][:)] og i år skal jeg få meg min egen bunad,skal hente den etterpå gleeder meg[;)][:D][:D]

Ja, blir sentimental på 17.mai, syns at mange folk i bunad er noe av det vakreste vi har i dette landet.. [:D]

Vi får sippe sammen vi da stjernemor...[;)][:D][:D]

Nope, ikke i det hele tatt.

ORIGINAL: *nusse76*

Vi får sippe sammen vi da stjernemor...[;)][:D][:D]

Jepp!

Jeg skal ialllefall ha med meg papir i bunadsveska![;)][:)]

Snuppa vår elsker de kongelige og 17.mai. Hun står alltid tidlig opp, får med seg falggheisingen. Ser litt på dvd om den norske kongefamilien fra 1905 og til i dag mens hun venter på sending fra barnetoget.
Sitter med tårer i øynene når barna går forbi Skaugum og enda mer tårer når vi ser fra slottet.
Så er det på med bunad og ut å gå i tog selv.
For snuppa er 17. mai like stort som jul.

Jeg er  ikke like stor rojalist, men synes 17. mai er flott og kunne aldri tenke meg å sløyfe feiring som noen gjør.

Jeg er nok litt som deg jeg også :-)

Også med tanke på hvor mye folk før oss slet for at vi i det hele tatt skulle få ha en 17. mai og feire. Det syntes jeg er litt viktig å tenke på, selv om vi har det veldig bra i Norge nå.

ORIGINAL: |ngebjørg|

nei [:)]
ikkje på 17. mai nei [:D]

Er ikke i nærheten av å gråte, men blir ofte revet med av den gode stemningen og blir feststemt og glad. [:)]

ORIGINAL: Oline

JEg blir sentimental.

Men for meg er 8. mai en mer spesiell dag.
Da tenker jeg alltid på hvordan det var å oppleve 8. mai 1945. *gåsehud*

Åh ja, tenk hvilken følelse det måtte ha vært!

ORIGINAL: Looney

Nope, ikke i det hele tatt.

ORIGINAL: Malin!

gikk nettopp barneskolen i tog forbi her, øver seg til 17.mai, og den som satt å så på og tørka tårer, jo det var meg[8D]
Synes det er så fint å se på alle barna, og alle flagga[:D]

Gleder meg som en unge til hver 17. mai jeg, men den dagen min egen sønn blir så stor og skal gå i tog, da blir vel jeg stående å hylgrine[:-][8D]Blir så rørt jeg..

Det gjorde skolen her i forrige uke.
Det var så kooooselig å se på[;)][:)][:D]

ORIGINAL: |ngebjørg|

nei [:)]
ikkje på 17. mai nei [:D]

Back
Topp