Blir dere redde?

Jeg blir litt redd på verdens vegne. Tenker mye på hvor heldige vi er som tross alt lever i et veldig trygt land! Forferdelig å tenke på hvor mange mennesker som hver eneste dag lever i et mareritt.

haha, der ble du og provosert ja ;) Må være kjekt å endelig få kjenne hvordan de du skriver til føler det :D

Egentlig ikke, men dere har jo ikke noe å diskutere med anna enn at dere blir sure på meg fordi jeg syns det er på trynet å være redd for sånn..

Egentlig ikke, men dere har jo ikke noe å diskutere med anna enn at dere blir sure på meg fordi jeg syns det er på trynet å være redd for sånn..

Du kan jo likevel prøve å oppføre deg litt mer voksent selv om du ikke liker motsvarene du får, da.

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh gå og ta deg en bolle da
Dette er svaret mitt 16 års gamle barn serverer når han ikke vet hva han skal si ( noe som er maange år sia det vart sagt) :p Hadde noen av mødrene der jeg jobber sagt noe slikt tror jeg det jeg hadde stusset..

Last edited:
Men du snakker veldig nedlatende til mennesker som er oppriktig redd. Det er mer på trynet å være redd for føtter, men jeg går da ikke rundt å sier at de er helt på tryne. Må jo gå an å oppføre seg som et voksent menneske....

Går ikke rundt og er redd for det, men det er klart det er en alvorlig situasjon, og jeg syns det er litt naivt å tro at det ikke vil skje noe her, på sikt.

Så enig.

Tja, er vel en grunn til at du gidder å svare ;) Men, for all del, du er heldig som ikke er redd for noe som helst!! :)

En ting til, hvem synest ikke det er trist og skummelt/ekkelt å lese vg.no akkurat no. Første nyheten der.

En ting til, hvem synest ikke det er trist og skummelt/ekkelt å lese vg.no akkurat no. Første nyheten der.

Vi får bare håpe at IS blir utryddet før de rekker å komme med motangrep andre steder i verden! Selvfølgelig er det grunn til å bekymre seg når ekstremister kommer med trusler mot oss...

Noe jeg syns er veldig tøft og som det står respekt av er at man faktisk tørr å si man er redd for noe!
Jeg glemmer aldri de tankene og redselen jeg følte 11 september.. Jeg hadde 3 barn der i blant en på under året. De tankene jeg hadde da husker jeg ennå, jeg var så redd for mine søte små. Det er ikke noe særleg å kjenne slik redsel, og enda verre er det da når noen omtrent gjør narr av den..

Tenker ikke på det daglig

Jeg glemmer aldri de tankene og redselen jeg følte 11 september.. Jeg hadde 3 barn der i blant en på under året. De tankene jeg hadde da husker jeg ennå, jeg var så redd for mine søte små. Det er ikke noe særleg å kjenne slik redsel, og enda verre er det da når noen omtrent gjør narr av den..

Helt enig med du.
Man kan ikke styre sin redsel, tanker og følelser. Det at man klarer sette ord på de derimot tenker jeg bare er pos.
Alle har vi vel kjent på ulike redsler. Jeg er redd for mørket for eks. Ikke søren om jeg går ute alene når det er mørkt!

Back
Topp