Blir dere overrasket over skatteoppgjøret?

Et kallenavn

Glad i forumet
Virker som det er mange som sjekker skatteoppgjøret som om det skulle ha vært en lottokupong..

De fleste har regnet litt på det i løpet av året og vet sånn ca eller?

jeg ble kjempe overrasket[:D][:D][:D] 

Viste at jeg kom til å få igjen, men ikke hvor mye [:)]

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg fikk DØDSSJOKK!

Smell..??[&:]

Nei, jeg hadde ikke regnet på det i løpet av året - så var litt spent. Blir gjerne sånn når man har fått litt ekstra huslån de siste årene +++

Null kontroll her...[:-]

Så ja, jeg ble overrasket!

Regner jo selvfølgelig på det, men det er ikke like lett å få det like nøyaktig, i alle fall ikke nå når vi plutselig har fått ting vi kan kreve fradrag for. Sånt har jeg aldri gjort før, så jeg er spent på det foreløpige resultatet og hva som automatisk har kommet med. Sies jo at privat bhg skal automatisk komme med, men at her ligger det store sjanser for feilberegning fra bhg sin side, så jeg er spent på om det stemmer.

Ja jeg blir overrasket,jeg betaler det samme hvert år,alikvel skiller det 30 000 fra år til år....

Jeg ble veldig overrasket! Har vært forandringer iforhold til at jeg ble ufør, fikk høre litt forskjellig når jeg ringte skattekontoret. Så jeg ante virkelig ikke hvor landet lå

Jeg er kjempeoverrasket over at jeg fortsatt ikke har fått kommet inn og sjekket skatten min!! Og enda mer irritert enn overrasket.. Grr!! [:@]

ORIGINAL: Niceday

ORIGINAL: YsePyse

Jeg fikk DØDSSJOKK!

21 000. og jeg skjønner ikke hvordan det går an[&:] Jeg har fått AAP og OS og har betalt skatt av begge.. Så jeg skjønner liksom ikke hvordan det går an[&:]

Samme her,men jeg fikk 14 000

Jeg fikk DØDSSJOKK!

21 000. og jeg skjønner ikke hvordan det går an[&:] Jeg har fått AAP og OS og har betalt skatt av begge.. Så jeg skjønner liksom ikke hvordan det går an[&:]

Sikker på at du har fått skatteklasse 2?
Å herre.. Nå kjenner jeg at jeg gruer meg enda mer [:-]
Får jo ikke sjekka det [:@]

ORIGINAL: Cassandra smartrompe

Aner ikke, kommer ikke inn! [:'(][:D]

ORIGINAL: Niceday

Ja, jeg ble overraska i år. I 2010 var jeg både i jobb, sykmeldt, i permisjon og fikk overgangsstønad, skattet først en prosent frem t.o.m. september og en annen prosent de tre siste månedene. Hadde tre arbeidsgivere, og var usikker på hvordan skatteklasse 2 kom til å påvirke alt. Så ja - i år var jeg usikker[:)]

Men jeg blir alltid overraska i positiv retning, jeg har en sånn panikk for å få restskatt at jeg alltid betaler for mye[:)]
Og i år sjokka de meg med at jeg fikk tilbake dobbelt så mye som jeg forventa[:D]

Jeg fikk DØDSSJOKK!

Åh nei...[&o][X(] Så kjipt!
Bare og sette seg ned og regne på hvert eneste øre da..[&:]
Håper det er en feil noe sted og at det ordner seg for deg!

Back
Topp