Blir dere irritert?

anncita

Forelsket i forumet
Når venner eller familie komenterer hvordan du oppdrar barna dine?
Eller forteller deg hva du skal gjøre uten at du har spurt?
Det er det verste jeg vet[:@]

Jepp..
Heldigvis skjer det ikke så ofte, hender mamma sier noe.. Men da sier jeg bare akkurat det jeg mener[8D]

Ja, men det spørs også litt hvem det kommer fra og hvordan det blir sagt også da[:)]

ORIGINAL: ToSmå2010

Jepp..
Heldigvis skjer det ikke så ofte, hender mamma sier noe.. Men da sier jeg bare akkurat det jeg mener[8D]

ORIGINAL: SelinesMam

Ja, men det spørs også litt hvem det kommer fra og hvordan det blir sagt også da[:)]

mhm[:)]

Jeg tror det kommer an på hvem av dem som hadde kommentert, men er ikke så ofte jeg får høre det. Selv kommenterer jeg ikke hvordan folk oppdrar sine. Jeg har jo selvfølgelig meninger om det, men de sier jeg aldri til foreldre som jeg kjenner.. De har sikkert sine grunner...

Helt enig! [:)]
Er forresten sjelden noen legger seg oppi hvordan vi oppdrar barna, kan egentlig ikke huske at det har skjedd. Er noen uenige med oss, holder de tydeligvis kjeft om det! [;)]

Kan egentlig ikke si jeg har opplevd det. Men mange kommer jo med velmenende råd [8D] Tar til meg de som høres fornuftige ut, og overser de jeg er uenige i [;)]

Kan ikke huske å ha opplevd det, men jeg hadde nok blitt rimelig irritert ja, og sikkert sagt i fra om det og[;)]

haha, jo forresten, gikk i klasse med ei (barnløs) som er noen år yngre enn meg og en dag i lunchen satt vi en gjeng samlet og hun kom med både råd, formaninger og løsninger på alle mulige problem og situasjoner som kunne oppstå, var ikke rettet mot meg, men oss mødre generelt, haha! Eneste kommentaren hun fikk fra meg var "ingen barn er like, men vi kan snakkes om det når du har fått barn selv", [:'(]

Off ja, blir ikkje bare irritert, men noen ganger blir eg såret også. Her prøver eg å gjøre det beste for barna mine, så kommer det noen å sier at nei, du må jo gjøre det sånn og sånn, off, det liker eg ikkje. Mamma gjør litt sånn, det går stort sett i at eg kler for lite på dei (men eg synest ikkje dei trenger votter når det er 10 grader ute, og de andre ungene som er ute går i tynn sommerjakke). Har også en kompis som er litt sånn (eg må ikkje gi dei høg fart på dissa, dei kan jo falle av.. Men eg synest dei skal få lov til å ha det gøy ute..)
Spørst litt på hvem som sier det, og hvordan dei sier det..

ORIGINAL: anncita

Når venner eller familie komenterer hvordan du oppdrar barna dine?
Eller forteller deg hva du skal gjøre uten at du har spurt?
Det er det verste jeg vet[:@]

Både mamma og svigermor kan komme med noen komentarer
men vet de bare mener det godt.
At de vil komme med noen gode råd siden de har vært igjennom det samme med flere barn.
Så blir ikke sur for at de vil hjelpe (selvom det ikke er alt jeg er enig i)

hender svigermor spytter inn noen kommentarer, ikke helt direkte kanskje men litt indirekte, og jeg kjenner det stikker! Bare fordi jeg ikke gjør sånn som man gjorde på 70 tallet![:@]

Back
Topp