Blir dere ferdige?

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg er superstresset for tiden! Holder på med en julegave, og nå er det jo kun en måned igjen! Vet ikke om jeg blir ferdig. Min far sier at det går bra om jeg blir ferdig etter jul, men det synes ikke jeg! Gleder meg sånn til å se mors ansikt når hun åpner gaven :-D
I tillegg har jeg flere andre gaver jeg skal lage.

Hvordan går det med dere? Blir dere ferdige? Har dere allerede måttet fire på kravene?

Jeg lager ikke gaver.

Derfor blir jeg nok ferdig.
Vi kjøper gavene.

Jeg må dog ha en ikke så gøy runde på handelsenteret på torsdag før eller etter fysio, for alle ebay-kjøpene til kalenderern er liksom ikke gjennomført... og vi mangelr en god del julegaver, men det ordner seg nok

Jeg har litt panikk over en gave som jeg skal strikke. Har ikke fått garnet i posten engang :o

Ellers mangler jeg bare gave til datteren min og ene broren til mannen min, pluss den jeg skal strikke da.
Ble ferdig med å lage/kjøpe de andre i oktober.

Jeg har ikke begynt å kjøpe noe som helt ennå, må vente på lønn 12. desember. Vet mye av hva jeg skal kjøpe da, men må se ann hvor mye jeg får i lønn:)

Vi mangler bare to gaver, og noe småtteri til ungene, og nissegave til ungene. :) men venter på en del av gavene i posten så vi får pakket det inn og levert de ut. :)

Vi mangler bare to gaver, og noe småtteri til ungene, og nissegave til ungene. :) men venter på en del av gavene i posten så vi får pakket det inn og levert de ut. :)
Ja jeg tror det må litt netthandel til her og. Må bruke hver ledige stund til brodering framover. Og det er et komplisert mønster.
Hvor handler du julegaver på nett?

Ferdig med alt jeg VIL gjøre? Umulig!
Ferdig med alt jeg MÅ gjøre? Joda, har både senket kravene og starter litt tidlig i år. Men jeg er redd det blir mange gavekort under treet I år.

Hva lager dere?

Ja jeg tror det må litt netthandel til her og. Må bruke hver ledige stund til brodering framover. Og det er et komplisert mønster.
Hvor handler du julegaver på nett?

Jeg bor så øde til med lite utvalg i gaver så fant ut nettet var best da. :) kommer helt ann på hva jeg skal ha egentlig, men bestilt bl.a fra jollyroon, lekmer, ellos igrunn. :)

Planene mine har gått i dass. Men jeg har ca plan over hvem som skal få hva. Ingenting er kjøpt eller bestilt (julekort og kalendere), dessverre...

Har blitt ferdig med gavene endelig tok litt tid og hele kvelder med strikking/hekling men nå kan jeg slappe av i hele desember :)

Jeg har senket kravene på julevasken i år, det hjelper veldig! Litt konfekt er alt vi skal lage i gaver. Resten har blitt handlet over nettet eller på storbyferie tidligere i høst. :)

Her ble ikke ting som planlagt, det har skjedd alt for mye til at jeg har fått laget de gavene jeg hadde planer om. Og henger langt etter med handlingen, men har oversikt over hva jeg skal handle da hvertfall så hjelper seg og har fått handlet en del gaver og får fortsette de neste dagene.

Blir nok jul i år også :) Men ingen får hjemmelaga julegaver og huset blir ikke vaska, for jeg får ikke gjøre noe som helst.
Men gavene er vi nesten ferdig med, og regner med barna "hjelper" til med julebaksten :)

Jeg lager matgaver og stresser meg halvt i hjel den siste uke før jul:)

Ja jeg blir ferdig, julegaver og kalendergaver er ferdig, noe av huset er vasket.
Må lage noen gaver med barnet mitt men det går fint.
Nå venter jeg bare på gavene som skal komme i posten så jeg får pakket de inn.

Kalendergaver innkjøpt. Tror jeg har nok i alle fall... Den klassiske "tid for julebadet" som pleier være vaskeklut som vokser i vann ble det ikke, fant ikke på apoteket jeg var innom og glemte det. Men jeg har da en blanding av gøy (lego til ham, hårstrikk og klipsøredobber til henne) og tradisjon (juletrepynt, bakedag representert ved kakeform) og mer praktisk (sokker og truser) og klistremerker til julekort de skal lage. Og litt annet

Back
Topp