Blir der tyr eller tvilling?

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Jeg har aldri hatt no lit i astrologi, men syns det alltids er artig å lese horoskopet i avisa for morroskyld, og ler litt ;)

Hva mener dere om horoskop? Har dere opplevd noe som tilsier ditt eller deres barn er typisk ditt/ deres tegn?

Jeg er skytte, og mange sier at jeg er en typisk skytte, uten at jeg har hengt meg så mye opp i det ;)

http://horoskopene.no/oversikt_stjernetegn.html

Mine yndlingsfarger er blå og blåtoner. Jeg elsker vann og bading. Jeg er fisk. Det er den eneste sammenligningen for min del hehe.
Jeg tror forøvrig ikke på sånt. Det har aldri stemt for meg, hverken i fiskenes tegn eller i væren, som jeg egentlig skulle vært født i.

Last edited:
Jeg er ikke så veldig opphengt i dette nei, men morsomt å lese da. Selv er jeg tvilling, og synes det stemmer veldig bra med det som er beskrevet i denne linken. Det samme gjelder mannen min som er jomfru.
Terminen er 24.mai, og gir da tvilling.
Vi får se!

Termin tilsier at det blir en tyr, og da blir han veldig lik pappan sin ut ifra horoskopet :P Har en følelse på at det er en liten gutt som blir veldig lik pappan også, så det kan jo stemme ;)

Jeg får tyr foresten, mest sannsynlig. Hvis ikke han blir født 3 uker før da. Så får vi jo se :)

Synes det er gøy å lese! Takk for linken:)
Jeg er steinbukk, og alt som blir skrevet om steinbukken er sååå meg. Glad det er så mye positivt med det da! Mannen er fisk, og i linken passer ikke beskrivelsen min helt. Noe er han, men ikke alt.
Gutta våres er kreps, fisk og skorpion. Lille i magen blir Tyren:P

Eg er ein vannmann, både i stjernetegn og oppførsel ;)
Hadde vore kult om twinsa vart tvilling ;)
Jeg er også vannmann. Hva slags karakteristiske trekk mener du at du har som vannmann? :)

jeg er typisk vær.typen typisk tyr og vi får nok en tyr til:)

Er vannmann og synes nesten ingenting stemte med denne linken! Har ikkje tru på det, men kan ver morsomt å lese :)

Jeg er også vannmann. Hva slags karakteristiske trekk mener du at du har som vannmann? :)

I forhold til den beskrivelsen der, er eg ingen typisk vannmann! :P Den var raaaaar :P

Last edited:
Ikke veldig opptatt av det,men var litt morsomt å lese. Jeg er skytte selv og mye som stemte:). Lillemor blir nok vær som pappaen hvis det blir keisersnitt eller evt tyr. Håper ikke på tvilling da det blir litt lenge å gå over termin:).

Back
Topp