Blir denne fin i hvit tro?

Tulip

Elsker forumet

Hvordan tror dere denne blir hvit malt? Sambo mener det blir vanskelig å male den, men det skulle vel gå greit det? [8|]

Kommer til å bli kjempefin, men jeg er enig med din sambo. Du må nok ha endel tålmodighet...[;)]

Det er visst noe "kinesisk" treverk - sambo mener det er vanskelig å male, men jeg tror egentlig ikke han har greie på det jeg [:D]. Er det noen som vet?

Rådfør deg i en malerbutikk, fins jo slike 'svamper' du kan pusse med om overflata er for glatt, for det er jo det som er hovedprobleme at malingen ikke vil 'sitte' godt nok på[:)]

Jeg tror den kommer til og bli knallfin i hvit, litt tålmodighet så går det[;)]

tror den blir knallfin i hvit, alle detaljene kommer mye bedre frem med hvitmaling[:)]

Den blir kjempefin i hvit! [:)]

Tror det blir veldig fint, lykke til med prosjektet[:)].

Er ikke min, har sett den på finn [;)]. Har lyst å kjøpe den å male den hvit, men klarer ikke å overtale samboern`n [&:].

ORIGINAL: Tulip

Er ikke min, har sett den på finn [;)]. Har lyst å kjøpe den å male den hvit, men klarer ikke å overtale samboern`n [&:].

Drit i sambo og kjøp den[:D] si det er en investring i huset/leligheten[8D]

ORIGINAL: :Twinmama

Den blir kjempefin i hvit! [:)]

ORIGINAL: BaileysTøsa

ORIGINAL: Tulip

Drit i sambo og kjøp den[:D] si det er en investring i huset/leligheten[8D]

He..he..[:D] Det er bare det at jeg trenger han til å bli med for å kjøre med henger`n + bære...

tryggle med deg svoger, svigerfar elr far?

ORIGINAL: Shopoholic

Ja, den tror jeg blir kjempe fin hvit!!! Må vise bilde om du maler den da! [:D]

[:)]

ORIGINAL: Celin08

Hehe, det gjorde jeg!  Gikk bare bra... å sambo fikk ikke se det før det var ferdig malt og satt på plass, da kunne han ikke si noe [;)][:D][:D]

Men allt blir fint med litt hvit maling!! [:)]

ORIGINAL: Celin08

He..he...kunne vært fristende, men føler at vi må være enige om kjøp av møbler til huset.

Men, jeg klarte å overtale han i formiddag! Så ringte jeg til selgeren, men da var det en som skulle komme å se på det om en time.. Han skulle ringe meg hvis den ikke ble solgt, men har ikke hørt noe fra han [:(].
Det var kjiipt altså!

Tror den blir kjempe fin i hvit.

Back
Topp