Blir bare vanskeligere og vanskeligere å få sove!

Ja! Våkner hver gang jeg må snu meg, må mye på do, drømmer så mye rart at jeg plutselig er våken og i tillegg våkner dattera mi fortsatt litt om natta. Zombie! ;)

Oh yes. Begynner å bli flere dårlige enn gode netter nå. Ikke hjelper det at jeg har atopisk eksem heller, som tidvis holder meg våken halve natta fordi det klør så forferdelig. Bruker ofte lang tid på å sovne, så da blir det ekstra irriterende å våkna på natta siden jeg da mister så mye tid på å sovne igjen :(

Våken nettene har ført til at jeg ikke sovner før 5-7 tiden om morgenen. Snur meg alltid mye om natta, noe som har blitt veldig ubehagelig pga magen. Våkner hver 1-2 time, enten for å på do, eller for å snu meg. Sover til... 3-5 tiden på dagen :o (om ikke lenger). Utrolig slitsomt.. Kjenner jeg beundrer gravide med barn fra før! Her blir det en good stund til neste..

Huff, høres slitsomt ut :( jeg sover ganske bra faktisk, er litt våken ila natten, men må aldri tisse.. må være noe rart med meg, hehe. På dagen må jeg jo tisse hver gang jeg reiser meg opp :p

Husker det samme fra forrige svangerskap... Tror kroppen forbereder seg på å tåle lite søvn! Er ikke spesielle grunner til at jeg ikke får sove, foruten doturene så klart!

Viss eg får sove så våkner eg igjen til første dobesøk etter noken timer, så ligg eg våken til kl er 5-6, sovner kanskje igjen då men så søv eg gjerne til kl er 12.. Glad eg er sjukemeldt og snart permisjon, hadde aldri gått viss ikkje!

Back
Topp