Blir bare vanskeligere og vanskeligere å få sove!

mammaidesember

Glad i forumet
Merker at å sove blir bare vanskeligere og vanskeligere :( i natt har jeg ikke sovet ett øyeblikk, og prøvd siden 12! I går sov jeg bare i 3 timer og natta før det våknet jeg hver time! Merker jeg trenger søvn og søvnproblemene vokser i takt med magen omtrent :( Flere som sliter med søvnen for tiden?

Legger meg kl 21 for å få nok timer på øyet før jeg står opp i 6-tida for å reise på jobb. Er mye våken og sover dårlig, men hjelper å ta tidlig kveld :)

Jaaaa :confused:
Ønsker meg sånn en hel natts søvn, men innser at det blir lenge til jeg får det!

Sliter ja. Er en " uro " i kroppen når jeg legger meg. Kan være kjempe trøtt. Men når jeg legger meg så får jeg ikke sove.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jepp! Men i natt har jeg faktisk sovet for første gang på mange uker:) bare vært opp en gang faktisk;) Det føles veldig,veldig godt:D

Ikke alene..Kjempe trøtt da jeg legger meg, men blir bare liggende å vri meg..Ga opp til slutt så sto opp..Før klokka 07 i dag hadde jeg både spist å satt på klemaskin..Blir nok en lang dag i dag

Sliter ja. Er en " uro " i kroppen når jeg legger meg. Kan være kjempe trøtt. Men når jeg legger meg så får jeg ikke sove.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Samme her!! Håpløst:(

Sover som regel godt nå faktisk. kroppen har roet seg etter jeg ble sykemeldt. Tror jeg tenkte for mye da jeg jobbet og var veldig sliten. Nå er jeg bare sliten. Legger meg 10 hver dag. Og står opp når jeg våkner i 7-8 tiden. Våkner i den tiden uansett når jeg legger meg. Men tisseturene øker på natta. Litt sporadisk enda.. men blir så veldig oppstykket. Nå er det minimum to turer på natta. Tar litt tid og sovne etterpå.

Tror desverre dette er endel av slutten, de fleste sliter nok med søvnen. Man er tung, har vondt og må på do i eninga :P selv har jeg vurdert å få gjestesenga ned i stua, så jeg kan sove, se filmer og ha kort vei til do hele tiden. Men drar om ca en mnd til foreldrene mine, å bor der til baby er ute. Så gidder ikke rote til så mye her :P

Jeg vet.... Våkna i 3 tida for å tisse. Fikk ikke sove etter det.... Sitter på sykehuset nå og venter på ul, sovner snart.

Jeg sover faktisk veldig godt, men våkner mye i løpet av batta av smerter.

Kjenner også det, kun ene siden det er ok å ligge på og klarer ikke en side en halv natt. Sure oppstøtt og luft som må rappes opp, og finner ikke roen til tross for jeg er kjempe trøtt når jeg går og legger meg.... Og jeg trodde vi skulle sove ut og slappe godt av før nattevåkning ol virkelig starter;)

Ja:( i går ble jeg innlagt på nevrologisk avdeling, og blitt monitorert natta igjennom og de bare klør seg i hodet og aner ikke hva de skal gjøre:(

Så sant som det kan bli, sover veldig lett og våkner hver gang jeg skal snu meg. Nå er jeg vant til å sove dårlig fra før, men behovet for søvn blir større og større. Frustrasjonen vokser.. :(

Kjenner til det. Har kanskje sovet 2-3 timer på 2 døgn..

Back
Topp