Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Samme her... Kvalmen syns jeg har vært bedre på morgenen de to siste dagene. I går da jeg hadde fri følte jeg meg relativt bra med tanke på trøtthet, men idag er det rett på hardkjøret igjen... :/
Trøtt her og... ikkse så kvalm lenger, men opp og ned iløpet av dagen. Gleder meg virkelig ikke til helg og ungen skal være hjemme hele dagen:-( blir ikke mye tid å slappe av å sove da :-(
Jeg er også bare mer sliten og trøtt nå. Har vært hjemme fra jobb imot dager nå og bare sovet hele dagen...
Og bare såvidt hatt energi til familien på ettermiddag/kveld.
Nå er trøtthet noe av det jeg har slitt mest med i mine to andre svangerskap..håper det slipper mer tak denne gang.
Enig med trøttheta. Ellers har æ null symptoma lenger:/ Finnes ikje dårlig på nån måta, med mindre æ blir akutt sulten. E bare så himla trøtt hele tia, blir faktisk ikje bedre går i søvne hver kveld omtrent
begge de andre gangene kom trøttheten kastet over meg i uke 6 og gikk ikke over før i uke 16.. :/ så blir spennende å se til neste helg om jeg er oppegående!
♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
Kjempe trøtt her også, har sovet på sofaen hele ettermiddagen i dag. Og holder på å stupe når klokka er 9-10 på kvelden. Noe som ikke er normalt til å være meg
Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015
Kvalm og kvalm og
Trøtt! Har flere kvelder sovnet sammen med ungene i 19.30 tiden. Sitter og vurderer om jeg skal legge meg nå. Men må jo prøve å være litt sosial med mannen også. Har forresten sovet ca 2 timer på dagen i dag. Klarer ikke å holde øynene oppe.... Sist så var jeg sånn nesten gjennom hele svangerskapet. Håper det ikke blir sånn denne gangen...
Jeg er nesten ikke kvalm denne gangen, bare litt uggen om jeg blir veldig sulten eller er spesielt sliten. Men er dødstrøtt! Er helt ubrukelig etter lunsj på jobben og sliter med å holde meg våken om kveldene. Har lagt meg mange ganger halv ni-ni i det siste. Zzzz....