Blir 2 til 3?

Ønskerenliten

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Dagboka mi om veien til (forhåpentligvis) en liten spire ❤️

Jeg har ikke lest noe særlig her inne i dagbøker før, men siden jeg har opplevd mye frustrasjon i det siste tenkte jeg det var best å starte min egen lille bok. Da kan jeg skrive om det jeg ikke kan snakke så mye om, greit å kunne se tilbake på i etterkant også :)

Last edited:
21. november:
Sluttet på pillen 19. juli, og hadde stabil syklus i en måned eller to, før frustrasjonen begynte. Første dag i siste mens var 30. september(!). Jeg er da på syklusdag 52 uten mens eller positiv test. Siste dagen i forrige mens var 5. oktober. Den 16. oktober fikk jeg litt brun utflod. Den 19. hadde jeg positiv el-test (litt sterkere enn kontrollstrek). 22. oktober brun utflod igjen. 25. okt. veldig sterk el-test (igjen). I slutten av okt/starten av nov hadde jeg litt brunt slim og utflod, men aldri blod. Jeg håpte på festeblødning. I samme periode hadde jeg litt synlige streker på g-tester, men de forsvant igjen. Søndag 15. nov fikk jeg igjen positiv el-test. Da var streken mye sterkere enn kontrollstreken, og to dager etter fikk jeg litt el-slim og murringer. Min teori på surret hittil? Egget prøvde å slippe, men greide ikke, derfor kun brun utflod og ingen mens. Nå har jeg såvidt begynt å få svake streker på strimmeltestene igjen, så håper på ei fin førjulstid og en svært ønsket julegave :) tiden vil vise..

Last edited:
23. november, cd54:

Intet nytt å melde. Fremdeles ingen mens da, tester hver dag, de to nederste fra idag. Bilde 1 er ikke redigert. Skimter kanskje noe, usikker.. Fremdeles sterke el-tester også, spesielt etter at de har tørket.
ImageUploadedByBV Forum1448318396.373927.jpg
ImageUploadedByBV Forum1448318412.143114.jpg
ImageUploadedByBV Forum1448318420.879345.jpg

Last edited:
24. november, cd55:

Fremdeles lite nytt. Vrir og vender på testene, syner kanskje en strek? Øverste fra i morges, nederste nå ikveld på utvannet urin. Kanskje skygge, men fortsatt ikke mens, så håpet lever :)
ImageUploadedByBV Forum1448394096.424555.jpg
ImageUploadedByBV Forum1448394107.607667.jpg

Last edited:
28. november, cd 59:

Imorgen er jeg altså på cd60.. Vurderer å bestille meg en legetime, har "bare" prøvd siden juli, men når mensen forsvinner blir jeg litt bekymret. Tok forøvrig en digital igår, som viste ikke gravid, og jeg hadde en fin kveld på julebord.

Skyggestreker eller kjemisk? Bladde gjennom bildene mine nå, ca en måned +/- tilbake i tid og frem til nå. Syns da virkelig at jeg har hatt litt for sterke tester noen dager til å kalle det skyggestreker, eller? Problemet er jo at de ikke blir sterkere da.. Legger ved noen av dem, til sammenligning når jeg forhåpentligvis får en positiv test en gang. Det siste bildet fra idag :)
ImageUploadedByBV Forum1448754535.660452.jpg
ImageUploadedByBV Forum1448754554.042098.jpg
ImageUploadedByBV Forum1448754634.264723.jpg
ImageUploadedByBV Forum1448754681.483064.jpg
ImageUploadedByBV Forum1448754697.570606.jpg

Jeg er så lei av
ImageUploadedByBV Forum1449093313.486209.jpg
disse positive eggløsningstestene.. Vart i snart en måned nå. Kan jeg ha PCO? Har ingen andre symptomer på det.. Har hatt 3 topper denne pp, der streken har vært mye sterkere enn kontrollstreken, tror jeg hadde el på den siste, men testene viser noe annet.. Hjelp!

3. desember, cd64:

Retter meg selv, jeg har uvanlig fet og uren hud, redd det er symptomer på pcos. Jeg ser ikke ut i ansiktet, for ikke å snakke om ryggen. Forøvrig ingen andre symptomer som jeg vet om.

3. desember, cd64:

Retter meg selv, jeg har uvanlig fet og uren hud, redd det er symptomer på pcos. Jeg ser ikke ut i ansiktet, for ikke å snakke om ryggen. Forøvrig ingen andre symptomer som jeg vet om.
Har du vært hos gyn og tatt ul og blodprøver for å se om det er pcos?

Neida, derfor jeg spør på forum. Usikker på om jeg vil bli tatt seriøst, siden jeg sluttet på pillen i juli. Men aldri hatt det slik før, så bør vel ta en telefon :)
Åja :) Kan jo høres ut som det ut i fra symptomene dine. Ville hvertfall hørt med enten lege eller gyn om å få tatt litt blodprøver for å se om der er noen hormonubalanse :)

Åja :) Kan jo høres ut som det ut i fra symptomene dine. Ville hvertfall hørt med enten lege eller gyn om å få tatt litt blodprøver for å se om der er noen hormonubalanse :)
Ja, jeg får gjøre det. Synes det er veldig rart, men så har jeg også gått på pillen i 12 år i strekk, så kan jo være at kroppen trenger tid. Men jeg tror jeg ringer lege i morgen tidlig, så slipper jeg å tenke på det mer :)

Ja, jeg får gjøre det. Synes det er veldig rart, men så har jeg også gått på pillen i 12 år i strekk, så kan jo være at kroppen trenger tid. Men jeg tror jeg ringer lege i morgen tidlig, så slipper jeg å tenke på det mer :)
De pillene tuller noe helt fælt med kroppen :(

De pillene tuller noe helt fælt med kroppen :(
Det gjør de virkelig.. Skal tenke meg om to ganger før jeg starter igjen. Humøret er mye bedre også, sambo spurte meg om det virkelig kunne stemme at jeg hadde mensen forrige pp, for jeg hadde jo ikke hatt pms :p det eneste positive med pillen var at jeg kunne stille klokka etter mensen og at jeg stort sett var kvisefri (grunnen til at jeg startet med dem).

Back
Topp