Blink!

jepp det var en god ide,, hva med å legge hverandre til på vennelista el no??? eller noen andre forslag?

nope det visste jeg ikke.. var ei til inne på sida mi far abbyverden og men vet ikke hvem hun er[8|]

Kan bli veldi mange venna hvis man sku legge te alle, hehe!!
Æ går for gruppa, så har vi medlemsliste der[;)]

ja, enig der.

Er der inne, men ikke så ofte lenger... Der jeg traff gutten min[:D]

Vi har en profil der sammen som vi skriver tanker og sånn...

babyboom er da oss!![:)]

Er du inne og titter så legg igjen en liten hilsen da...greit å vite hvem av dere som har vært der evnetuelt!!Hehe...

æ e på blink:) madde21 heite æ dær:)

ORIGINAL: lindaen

Nope.. Aldri hatt interessen for det..

Signerer denne jeg[:)]

Nå må Nahemah begynne å godkjenne gruppesøknada[;)]

Hmm, prøve på nytt da...

godkjent nå! la deg til på vennelisten også[:)]

ORIGINAL: kr.sand

godkjent nå! la deg til på vennelisten også[:)]

Må æ ta å sjekke ut;)

Vet dere hvorfor jeg ikke blir godkjent der inne. Tror jeg har prøvd ørten foskjellige nick, men ingen blir godkjent.

e åsså har sendt søknad:) må godkjenne da[:)]

ORIGINAL: ~Nahemah~

ORIGINAL: Cissi

Vet dere hvorfor jeg ikke blir godkjent der inne. Tror jeg har prøvd ørten foskjellige nick, men ingen blir godkjent.
Det er mange tusen folk der...så det er mange navn som er opptatt også er det ikke lov til å ha mer enn 8 bokstaver i nicket sitt[8D]

Ja, men da jeg ble så drit lei begynte jeg å skrive de mest sykeste nickene bare for å se om det gikk...Og lurer virkelig på om noen kaller seg for det der inne...hehe

ORIGINAL: ~Nahemah~

sinnsykt mye rare navn og folk der[:-]

Så det heter folk som rompesvette, Rasshøl osv....hahaha[:D] Dette var noen av de syke navnene jeg skrev da jeg var møkk lei av å ikke bli godkjent.

Da har jeg sendt søknad..
Heter lala20

Jeg har blink side...kaller meg det samme der som her[;)],
bare ta en titt hehe...Og skriv gjerne i gjesteboka mi[:D]

Back
Topp