Blinging up baby

Kengu

Forumet er livet
VIP
Jeg switchet innom fem nå å fikk med litt av det programmet.

Noen som ser det?

Nei. Får helt noia!

Orker ikke å se slike amerikanske prg om barn som blir stylet,dullet,fikset og trikset med...

Høres ikke ut som noe blodtrykket mitt har godt av å se på.

Uff, synes det er helt tragisk jeg :( Har aldri sett programmet, bare reklame for det, men synes det er helt bak mål å holde på sånn med barn! Hvilke verdier får de barna med seg videre? At utseende er det viktigste som finnes?!? Nei, huff og huff!

Jeg blir sint av sånt, så jeg kan ikke se det :P

Bare fått med meg reklamen for programmet. Synes det virker altfor mye for så små barn.

Nei dette har jeg ikke fått med meg, men skjønner at dette ikke er noe for meg heller:o

Jeg misliker sterkt at disse mødrene får lov til å "vise seg frem" på tv. Å gi dem oppmerksomhet gjennom å filme hvordan de holder på med barna gir inntrykk av at det er greit å holde på slik med småbarn.

Disse damene forstår jo virkelig ikke konsekvensene av hva de holder på meg kan føre til hos barna deres. Verden dreier seg om å være vakker og pen, er man ikke men er man ikke verdt noe. Flere snakka om at de ikke ville at barna skulle bli mobbet...snakk om å lære de feil verdier. Og hva vil barna deres selv gjøre med andre barn som ikke er dollet opp? Vil de mobbe dem?

Det verste var de som ikke fikk lov å bli skitne på lekeplassen. :eek: Det synes jeg er bekymringsverdig. Mor som kjefter på 3-åringen fordi hun ble skitten på de hvite joggeskoene...

Jeg syntes veldig synd på barna. Det er ikke bra å vokse opp slik, med en mamma som bare bryr seg om pene kjoler og bling.. De fremstiller det som at det viktigste er at man er pen og suksessfull. Det er det ikke!

Back
Topp