bling og tullemor

*Bobbo*

Forumet er livet
Masse masse lykke til med testing imorra. [:)][:)][:)]
Krysser fingre og tær for +

Takk Takk.. gruer meg noe sykt til å teste.. men men.. må jo bare gjør det[8|]

Det skal bli en dag for jubel og gledestårer imorgen! Det MÅ det bare bli [:D] Lykke til med testing! Kan nesten ikke vente på oppdateringer fra dere! [;)]

lykke til med testinga......

Lykke til i morgen begge to, krysser fingrene for dere snupper[;)]

Tusen takk jenter, gruer meg fælt. Skal grytidlig på jobb i morra og vil ikke teste før det i tilfellet den er negativ. Får tisse på et glass og sette i kjøleskapet til etter jobb...

Denne gangen SKAL jeg få +

Lykke til[:D] Dette skal gå veien for dere begge

ORIGINAL: tullemor79

Tusen takk jenter, gruer meg fælt. Skal grytidlig på jobb i morra og vil ikke teste før det i tilfellet den er negativ. Får tisse på et glass og sette i kjøleskapet til etter jobb...

Har aldri tenkt på at det går ann? [:)] Tenkte man måtte teste med en gang jeg. Slår det like sikkert ut selv om den er kald og noen timer gammel????

Uansett: Masse, masse lykke til begge to! [:D][:D][:D][:D] Sååååå spennende! Kjempe godt tegn at tanta har holdt seg borte da! [:)]

ORIGINAL: Tøysa

ORIGINAL: tullemor79

Har aldri tenkt på at det går ann? [:)] Tenkte man måtte teste med en gang jeg. Slår det like sikkert ut selv om den er kald og noen timer gammel????

Uansett: Masse, masse lykke til begge to! [:D][:D][:D][:D] Sååååå spennende! Kjempe godt tegn at tanta har holdt seg borte da! [:)]

det går fint, men tror den bør stå litt i romtemperatur før man tester

Lykke til!!!

ORIGINAL: Ivara

Lykke til i morgen jenter. Krysser alt jeg kan for dere begge [:)]

Back
Topp