Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg ingen erfaring med dette men har lest et sted at ca 50% av tidlig abort kan være på grunn av det. Det har noe med kromosoms feil hos embryoet, men tror ikke ICSI gi noe særlig økt risiko.
Ok. Har lest litt rundt på nettet om dette, da jeg selv har en misstanke om at dette kanskje har skjedd her nå. Siden det kun ble oppdaget plommesekk på UL men ble ikke oppservert noe embryo. Jeg var i uke 6+5, synes det er fryktelig merkelig at embryo ikke ble funnet da.
Skal tilbake på ny UL på Mandag. Men prøver å være forberedt på at det mest sannsynlig ikke er noe der.
Når jeg hadde det fikk jeg også beskjed om å komme tilbake, men jeg var 7+2 og de fant ikke noe embryo (dette var hos privat praktiserende gyn i bergen), kontaktet klinikk hausken da jeg syntes dette var merkelig. Fikk time hos de dagen etter og de bekreftet mistanken min.. Var jo kommet litt lengre enn deg, og litt variasjon er det jo. Håper du har en normal graviditet!! Krysser alt for deg..