Blighted Ovum. Venter på abort.

God klem til dere:Heartred
 
Ja, helt tom føltes det. Jeg hadde det før jeg ble gravid nå. Etter både SA og MA bak meg føltes det liksom helt håpløst med bare helt tomt.. som om bare det manglet at jeg skulle oppleve det også. Heldigvis har jeg ei datter mellom alt dette [emoji173]️

Har vært i uke 7 med henvisning fra lege ja og heldigvis sett liv denne gangen [emoji173]️ hørt hjerteslag med doppler denne uken også, er nå 10+3. Neste ultralyd er 5 april og er da 13+0. Krysser for at alt de kan se da er i orden!

Uff. Høres ut som du har vore gjennom mykje ❤
Eg er også veldig glad eg har en gutt frå før. Dette var første gang eg har opplevd noko slikt. Er min andre graviditet. Men då veit man iallfall at det kan gå bra også ❤

Håpar virkelig at alt er i orden ved neste ultralyd for din del! Og at du får en velskapt baby om et halvt års tid ❤
 
Uff. Høres ut som du har vore gjennom mykje [emoji173]
Eg er også veldig glad eg har en gutt frå før. Dette var første gang eg har opplevd noko slikt. Er min andre graviditet. Men då veit man iallfall at det kan gå bra også [emoji173]

Håpar virkelig at alt er i orden ved neste ultralyd for din del! Og at du får en velskapt baby om et halvt års tid [emoji173]

Ja, jeg hadde BO som første graviditet etter datteren min, og er vellykket gravid nå andre gang. Så håper det går like fint for deg [emoji173]️

Takk [emoji4][emoji173]️
 
Uff, så trist å lese om! Sender deg en kjempestor klem:Heartred
 
Back
Topp