Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei,
har fått vite at jeg har tom fostersekk (BO) idag - 8+5 uker på vei. Lurer på om noen har erfaring med dette - fått det påvist og så har kroppen ordnet opp selv, ikke vært behov for piller eller utskrapning? Og i såfall hvor mye, lenge blødningen holder på?
Hei,
har fått vite at jeg har tom fostersekk (BO) idag - 8+5 uker på vei. Lurer på om noen har erfaring med dette - fått det påvist og så har kroppen ordnet opp selv, ikke vært behov for piller eller utskrapning? Og i såfall hvor mye, lenge blødningen holder på?
Opplever mest sannsynlig det samme som du gjorde..
hatt spotting med rosa på papiret i 2 uker, friskt blod søndag og nå litt større mengde med små klumper. Var på ultralyd igår og verken jeg eller legen så noe foster10+6 skulle jeg vært idag..
Så trist å høre! Ble utskrapning på meg da kroppen aldri ordnet opp. Er 3,5 uke siden inngrepet idag og er så spent på om jeg får mensen snart så vi kan prøve igjen! Var min første så er ved godt mot, dog litt skremt....
Selve inngrepet gikk greit,lite smerter og ikke mye blødning etterpå. Ønsker deg lykke til - har du fått time enda? Jeg måtte sjekke tre ganger før legen gav endelig svar for å være helt sikker.