Bli sure på meg...

*3smågull*

Glad i forumet
Men jeg syns det er urettferdig at de med BMI over 40 skal få svine vaksina fremfor familer med barn under 6 mnd i hus!!!! Dere får bare bl så snte dere vil på meg, men jeg sitter ehr med en tass på 1 mnd og vil NØDIG at han skal få dette altså!!!

ORIGINAL: *3smågull*

Men jeg syns det er urettferdig at de med BMI over 40 skal få svine vaksina fremfor familer med barn under 6 mnd i hus!!!! Dere får bare bl så snte dere vil på meg, men jeg sitter ehr med en tass på 1 mnd og vil NØDIG at han skal få dette altså!!!

Detta krangla de om igår også altså. Ta det inne på sykdomsforumet du heller.

Ble ikke en lik tråd lagt ut idag??[8|]

hjelpes meg. 

Igjen??[8|] tråden din ligger på sykdom, oppdater den istedenfor kanskje?

de som har bmi over 40 er også noens mamma, pappa, datter eller sønn.. keep that in mind

ORIGINAL: *3smågull*

det her er bare teit, det jo prevantivt uansett om de med bmi over 40 får vaksinen først...de har like stor rett som alle andre.

ORIGINAL: *MammaArianna*

de som har bmi over 40 er også noens mamma, pappa, datter eller sønn.. keep that in mind

Back
Topp