Bli slank på 3 mnd!

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Hva er hestekuren for dette?

Jeg vil virkelig ned mange kg frem mot sommeren.. og trenger gode råd;o)

Hva har fungert best for deg.. og hvor mye gikk du ned på hvor lang tid?

[;)]

Jeg har ikke trua på at man bare kan spise seg slank,opp med forbrenninga og tren så får di aller fleste ett veldig bra resultat og en strammere kropp en om du bare skal "spise" deg slank.

Vil anbefale programmet til Libra.. Meld deg på et kurs, det gir kjempe resultater og lærer deg å spise variert og sunt..

www.libra-helse.no

Er det de norske i slankekrigen følgte..

Jeg gikk ned 1 kg i uken ved å følge det..;)

ORIGINAL: Nikki!

ketolyse kuren!
kun 15 karbohydrater per dag.
15 kg ned på under 3 mnd,med to sprekker jeg valgte selv. dette er en vidunderkur. vet om enormt med personer som har slanket seg på denne.
men skal du gå på den MÅ du skulle ta av 10 eller mer,hvis ikke er ikke dette kuren å gå på for noen få kg

Hvordan fungerer denne da? 15 karbo? er ikke det lite[:)] Jeg har 0 greit på dette.. hehe

ORIGINAL: SnuppasMamma

Hmmm..Har gått ned 8 kg på under tre mnd nå[:)]

Jeg har kuttet ut brød og alt sånt.. Spiser kun knekkebrød med sunt pålegg[:)]

Normale middager, men mindre porsjoner..

Så tar jeg karboblokkere da og det funker godt på meg!!!!

Noe sånt skulle jeg og ha klart[;)] Gidder ikke sånne kurser.. har vært med på flere og bare penger ut av vinduet[:)]

Kanskje jeg skal kutte ut så mye brød da.. kun spise knekkebrød.. trene.. og spise lite til middag... kutte brusen (light) og godis i uka.. så er jeg kanskje litt på vei..

Har en kollega her som er personlig trener.. han sa nettopp at han skulle gi meg 2 gratis timer.. klarer jeg å følge det programmet 4 dager i uka garanterte han meg å gå ned endel[:D]

ORIGINAL: Destiny85

Flere på Grete Roede kurset mitt gikk ned 6-10 kg på 8 uker ved å følge opplegget der[:)]

Ja, hører mye bra om Roede.. men hadde ikke tenkt å betale for å gå ned denne gangen.. bortsett fra treningsstudio[;)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Flere på Grete Roede kurset mitt gikk ned 6-10 kg på 8 uker ved å følge opplegget der[:)]

Ja, hører mye bra om Roede.. men hadde ikke tenkt å betale for å gå ned denne gangen.. bortsett fra treningsstudio[;)]

da bruker du den gratis vektklubben på greteroede.no, der kan du legge inn menyer, hva du spiser, trener ol.. så trener du på treningssenter[:D]

Eneste som har fungert bra for meg er Grete roede. Vært pengene. selv om ikke jeg gikk ned så veldig mye, har jeg heller ikke gått noe opp igjen. (det jeg har gått opp nå telles ikke siden jeg er gravid...) Grete roede ser jeg mere på som: læren om å spise bra, enn en slankekur....

ORIGINAL: *Schmoopy*

www.ketolyse.no

Jeg har gått ned 8 kg foreløpig på 2,5 mnd.

Masse deilig fet mat, nam nam.

Tittet bittelitt på siden deres.. men er det piller?

ORIGINAL: * supermeg*

ORIGINAL: Fridasinmamma

da bruker du den gratis vektklubben på greteroede.no, der kan du legge inn menyer, hva du spiser, trener ol.. så trener du på treningssenter[:D]

vært inne på vektklubben.no.. da betalte jeg da[8D] hehe.. men var ikke noe flink til å følge den.. er nemlig veldig flink til å skeie ut..

men nå ser jeg bare at det er 3 mnd igjen til jeg skla på ferie.. tiden løper i fra meg[;)] Og jeg vil VIRKELIG ned i vekt før den tid.. men er så lite viljesterk[:o]

Back
Topp