Bli sett! *reflekslue*

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Nå hører vel dette innlegget strengt tatt til på hobbyforumet vårt, men jeg synes det er så genialt at jeg deler det her inne :-)

Har strikket luer til barna mine idag.
Har brukt refleksgarn kjøpt på garnbutikken og pinne nr. 8

Begge luene er strikket på et par timer, så et kjapt og enkelt prosjekt, ikke minst varmende og lurt i disse mørketider.

Bildet er tatt med blitz så man ser godt hvor mye refleksen lyser.
I dagslys vises ikke reflekstrådene noe særlig.1416917773491.jpg

Kjempelurt :-)

Så fine:) Du får også kjøpt refleksluer fra Morild of Norway. De koster litt så kanskje helst til voksne.. Men er rålekre!

Kjempesmart og fint! Så flink du har vært! Har sett refleksluer, ferdigproduserte, på nett og har vurdert å kjøpe. Mulig jeg må få mamma til å strikke til gutten min i stedet kanskje?! ;)

Så fine:) Du får også kjøpt refleksluer fra Morild of Norway. De koster litt så kanskje helst til voksne.. Men er rålekre!

De har barnestørrelser også:) Varme, gode luer. De er litt dyre, synes jeg, men vår har tålt hard bruk i to sesonger, så synes det er verdt det:)

Nå hører vel dette innlegget strengt tatt til på hobbyforumet vårt, men jeg synes det er så genialt at jeg deler det her inne :-)

Har strikket luer til barna mine idag.
Har brukt refleksgarn kjøpt på garnbutikken og pinne nr. 8

Begge luene er strikket på et par timer, så et kjapt og enkelt prosjekt, ikke minst varmende og lurt i disse mørketider.

Bildet er tatt med blitz så man ser godt hvor mye refleksen lyser.
I dagslys vises ikke reflekstrådene noe særlig.Vis vedlegget 90103

Hvor mye refleksgarn brukte du til luene??

Har strikket til meg sjøl men bare med en stripe refleks nede for nøstene var så små og kostet litt....

Det var smart!
Har ei søster som syr klær jeg og da sydde hu vinterluer til mine barn med navnet på i refleks på hele lua :D Lyser godt opp :D

Så kult :)

Så utrolig smart!
det skal nok hintes mye til min bestemor og stemor nå ja ;) og perfekt timing å bli tipset om noe sånt når jeg skal være med begge to imorgen ;)

Back
Topp