Bli ny dag :-)

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
I dag var jeg på parfymebutikken og fikk hjelp med fargevalg på sminke. Jeg har jo ikke peil, så greit å få litt tips.
Hun satte meg i stolen, følte meg utrolig nok ikke utilpass der, dollet meg opp med fundation og leppestift for å finne riktige farger, og sa jeg var "vakker lys" som snehvit. Ja ja. Pen måte å kalle meg blek på. Ti hi. :-)

Fin og fjong, og med ny naturlig lagt sminke, gikk jeg til frisøren.
Fikk vask, massasje og ny klipp.
Ble kvitt en kilo med hår. :-)
Ser nå at jeg kunne tatt litt til, men unnet meg ny time på nyåret, så tar det da. :-)

Så ble det litt shopping, ny kjole til jentene, søt strikkejakke til lillebror i magen, undertøy til meg og ny jakke.
Tenkte meg et skjørt, men vanskelig med magen.

Deilig å skjemme seg bort litt.
Føle seg litt pen.
Så nå kan sambo bare komme hjem fra jobb langt borte. :-)

Så deilig da!! :-) Flott å unne seg slikt en gang i blandt! Jeg er alt for dårlig på det..!

Herlig med en sånn dag!! :D Lite tips ang skjørt. Jeg har kjøpt såkalte pencilskirt på HM i tricotstoff:) Elastiske og legger seg fint over magen;)

Så hærlig:)

Så deilig da!! :) Flott å unne seg slikt en gang i blandt! Jeg er alt for dårlig på det..!
Veldig deilig var det! :-)
Jeg er altfor dårlig på det selv, men nå som sambo er borte, og jeg fikk barnevakt noen timer, tenkte jeg at jeg kunne unne meg det! :-) Anbefales! :-)

Herlig med en sånn dag!! :D Lite tips ang skjørt. Jeg har kjøpt såkalte pencilskirt på HM i tricotstoff:) Elastiske og legger seg fint over magen;)
Takk for tips! :-)
Visste liksom ikke om jeg skulle ta skjørtet over eller under magen. Ble ikke pent noe av der. Hi hi! ;-)

Back
Topp