Bli med på juleforberedelser-tråden vår med daglige oppgaver da vel!

Skalhive meg med, ingen dum idé. Spesielt med den plsnleggingsdagen :)

Slett ingen dum ide nei!

For dem av oss som er kronisk på etterskudd er det greit å pushes litt av at vi er flere som prøver sammen

Kaaaaasnksje jeg ikke vasker stuegulvet julaften formiddag i år?

For dem av oss som er kronisk på etterskudd er det greit å pushes litt av at vi er flere som prøver sammen

Kaaaaasnksje jeg ikke vasker stuegulvet julaften formiddag i år?
Her blir det skittent etter en dag (føler jeg), så støvsuger må frem julaften morgen uansett hvor mye jeg har fått gjort på forhånd :p

Her blir det skittent etter en dag (føler jeg), så støvsuger må frem julaften morgen uansett hvor mye jeg har fått gjort på forhånd :p
Vi hadde hund sist jeg gjorde det Det har vi ikke nå. Så jeg tenker at det vi har gjort i helgen hilser til januar. Gitt at vi altså kommer i mål i helgen (altså Ikke denne helgen. De siste dagene før jul)

Vi hadde hund sist jeg gjorde det Det har vi ikke nå. Så jeg tenker at det vi har gjort i helgen hilser til januar. Gitt at vi altså kommer i mål i helgen (altså Ikke denne helgen. De siste dagene før jul)
Jeg jobber helga før julaften, samboer jobber julaften, 1. og 2.juledag :wideyed: så vi får se hva som blir gjort, heldigvis skal vi ikke ha folk hos oss i år :p

Jeg jobber helga før julaften, samboer jobber julaften, 1. og 2.juledag :wideyed: så vi får se hva som blir gjort, heldigvis skal vi ikke ha folk hos oss i år :p
Mens vi får mine foreldre til midsag og feiring julaften.

Og så har vi jo treårsdag å feire dagen etter.

Vi holder julegrøt selskap på lillejulaften og inviterer til julaften og blir 8 stk. I tillegg blir det andemiddag 3 juledag.

Bedtilte meg vaskehjelp fredagen før jeg rett og slett... fordi jeg fortjener det :laughing002

Gi gjerne et pip i den tråden de som er med da, det er jo kjekt å at den dyttes opp og minner oss alle på å gjøre det vi skulle :)

Og bli med alle som vil. Trenger ikke jobbe seg ajour fra starten, bare hopp inn der det passer :)

Back
Topp