https://forum.babyverden.no/threads/daglige-missions-i-juleforeberedelsene-bli-med-da-vel.1952418/
Bli gjerne med flere så pusher vi hverandre, det er gøy!
Bli gjerne med flere så pusher vi hverandre, det er gøy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det skittent etter en dag (føler jeg), så støvsuger må frem julaften morgen uansett hvor mye jeg har fått gjort på forhåndFor dem av oss som er kronisk på etterskudd er det greit å pushes litt av at vi er flere som prøver sammen
Kaaaaasnksje jeg ikke vasker stuegulvet julaften formiddag i år?
Vi hadde hund sist jeg gjorde det Det har vi ikke nå. Så jeg tenker at det vi har gjort i helgen hilser til januar. Gitt at vi altså kommer i mål i helgen (altså Ikke denne helgen. De siste dagene før jul)Her blir det skittent etter en dag (føler jeg), så støvsuger må frem julaften morgen uansett hvor mye jeg har fått gjort på forhånd![]()
Jeg jobber helga før julaften, samboer jobber julaften, 1. og 2.juledagVi hadde hund sist jeg gjorde det Det har vi ikke nå. Så jeg tenker at det vi har gjort i helgen hilser til januar. Gitt at vi altså kommer i mål i helgen (altså Ikke denne helgen. De siste dagene før jul)
så vi får se hva som blir gjort, heldigvis skal vi ikke ha folk hos oss i år Mens vi får mine foreldre til midsag og feiring julaften.Jeg jobber helga før julaften, samboer jobber julaften, 1. og 2.juledagså vi får se hva som blir gjort, heldigvis skal vi ikke ha folk hos oss i år
![]()
Litt mer på programmet hjemme dere, enn hva vi harMens vi får mine foreldre til midsag og feiring julaften.
Og så har vi jo treårsdag å feire dagen etter.
En viss fare for det jamLitt mer på programmet hjemme dere, enn hva vi har![]()