Bli med på escape da damer!!!

Har slått hull i gulvet, åpnet skap, plantet frø, men får fremdeles ikke opp døra i gangen... Og ingen mail, bare den som heter key

ORIGINAL: Fabrina

ORIGINAL: *ÅsLe*

du skal slå hull i gulvet under senga med hammeren

Kommer meg jo ikke under senga [8D]

Du må bruke kabelen for å sette inn på lampa som er bak-ved siden av nattbordet. Da kommer det opp knapper som en kodelås på nattbordet - der trykker du den koden som står i den grønne boka i nederste skuff på skrivebordet..tror det er 2+9*92 eller noe.. husker ikke helt og så trykker du ok.. og da går senga opp.

Nå har jeg fått fyr på flammen og samlet det blå røret, glassflaske + rød kule. Skal ikke flammen under det brettet?

Jø du trykker bare på den så skal den under det brettet. Og den blågrønne væska heller du på treet, og så bruker du stigen ut.

Står ganske mye forklart over her så da tror jeg du får det til [;)] skriv til meg på msn om du står fast [;)]

ORIGINAL: Fabrina

Nå har jeg fått fyr på flammen og samlet det blå røret, glassflaske + rød kule. Skal ikke flammen under det brettet?

du må ha vann på flaska

ORIGINAL: **tvilling85**

Står ganske mye forklart over her så da tror jeg du får det til [;)] skriv til meg på msn om du står fast [;)]

Jeg har fått mail, plantet tre og alt det, men nå står jeg helt fast...
Skjer jo ingenting [8|] Blir gaaaal [;)]

får ikke til noen ting jeg, får ikke tak i hammern og ikke gaffelen eller åpne safen..... :P

ORIGINAL: Marlene89

får ikke til noen ting jeg, får ikke tak i hammern og ikke gaffelen eller åpne safen..... :P

Ikke jeg heller!!

ORIGINAL: gullemitt09

Jeg har fått mail, plantet tre og alt det, men nå står jeg helt fast...
Skjer jo ingenting [8|] Blir gaaaal [;)]

Du åpna døra i gangen eller? Og brukt stigen opp til taket ved siden av døra ved den kalenderen og henta nøkkelkortet i hylla der?

Okei, jeg har fått opp seng, nøkkel, låst opp skuff, ordnet vannkran, fikset ledning og skiftet pære osv.. Men jeg får ikke opp noe dør, og ikke får jeg mail eller til reagensglassene...

Hender det tar litt tid før den mailen kommer, men den skal komme altså [;)]

Hender det tar litt tid før den mailen kommer, men den skal komme altså [;)]

nå kom den, men nå får jeg ikke til de rørene =P

Jeg står fast på nr. 3!! Får ikke brukt kabelen til noe..Skulle den i lampa? Får den hvertfall ikke til å koble seg på lampa! Så da får jeg ikke frem koden til å løfte opp senga...osv..

ORIGINAL: Sukkerklompen

Jeg står fast på nr. 3!! Får ikke brukt kabelen til noe..Skulle den i lampa? Får den hvertfall ikke til å koble seg på lampa! Så da får jeg ikke frem koden til å løfte opp senga...osv..

bak nattbordet

ORIGINAL: elli82

ORIGINAL: elli82

*ÅsLe* jeg trenger seriøst hjelp av deg jeg, får det ikke til..den dumme kyllingen flyr opp i taket [:@]
Nå har det samme spillet stått oppe siden halv 12 i går kveld og jeg har enda ikke fått det til - hjeeeelp [8D][8D]

hvor finner du den kylllingen da? mangler en kylling tror jeg... skal ha 7? og hvor er nøkkelen til kista i kjelleren???

ok. nå sitter jeg her å prøver å få tak i kyllingen...

Klaaaaaaarte det [:D] 

Kan noen fortelle meg hvordan jeg får den kyllingen ned fra taket i 3'en?
Mistenker at det har noe med den katten som griller fisk å gjøre, men får ikke til noe ting...
Både meg og mannen holder på å bli GAL!

husker ikke akkuratt hva jeg gjorde, men så plutselig kom den tilbake... ??

Skru av lyset igjen [;)]

Hvilket lys???

ORIGINAL: sjokokakemons

Hvilket lys???

fyrstikkene.. du trykker på fyrstikkene for å få lys når du skal inn til kyllingen, trykk på den en gang til så slukker du lyset og da kommer den ned igjen [;)]

Back
Topp