bli med på 30 days shred

bareelli

Blir kjent med forumet
eller ripped in 30... jeg begynte idag 1.dag på 30 days shred. Noen fler som blir med? eller har begynt, så gi litt oppdateringer her :) :thumleft
 
Jeg kaster meg me på ripped:D men får ikke startet før i morgen..:)

♡Malin♡
 
Så bra :thumleft Har vært gjennom denne 30 days etter 1.mann. og den var effektiv, men jeg er slik spiser sunt og trener bra i perioder... så får ta en ny periode nå, og håpe den varer litt(skeier ut i de periodene noen ganger, men ikke så mye som jeg har gjort i sommer)
 
Jeg trente begge programene i fjor sommer og fikk kjempegode resultaer av de. Men så dro vi på ferie å da sklei det ut. Ble gravid i september så da gidda jeg ikke begynne på igjen. Men må kjenner jeg at motivasjonen er på topp så nå gleder jeg meg til å starte igjen:D

♡Malin 14.06.2013♡
 
Trente du de samtidig da?
Jeg er litt støl idag, men kjenner formen er bedre enn hva den har vært før når jeg har vært gjennom de rundene med trening. greit bare bare noen ukers opphold, med lett trening og gåturer innimellom, enn nesten full stopp over laang tid.
 
Nei jeg trente shred først også gikk jeg rett over på ripped:) ripped er jo litt hardere enn shred så greit å ta de i den rekkefølgen:) etter jeg fikk Malin har jeg bare gåd tur så nå gleder jeg meg til å få bruke kropen igjen:) Kunne ikke gå tue engang de siste fire mnd av graviditeten pga kraftige kynnere og knekkt ribben.. kjenner at jeg er i dålig form for å si det sånn:)

♡Malin 14.06.2013♡
 
Knekt ribbein? Hørtes ikke godt ut. Jeg slet med sterke kynnere også de siste månedene med minsta, så jeg skjønte ikke at fødsel var igang før det var 1 1/2 igjen før hu kom...
Høres lurt ut da å ta de etterhverandre. Jeg satte meg for å spise lunsj nå. Så får vente litt før jeg tar dag2.
 
Ja jeg knekte det nederste ribbenet på høyre side for ti år siden. Så når lillemor begynnte å vokse og sparke knakk det opp igjen.. Ikke så veldig deilig nei;-) Jeg har akkuret trillet en time tur så jeg skal slappe av og spise litt også kaster jeg meg i det:D

♡Malin 14.06.2013♡
 
Da var dag 1 av shred unnagjort...Hadde glemt hvor tungt det var:eek::confused: Fant ut at jeg siden jeg skal trene begge programene sp begynner jeg med shred:D Hvordan gikk det med deg i dag da?

♡Malin 14.06.2013♡
 
:) Så greit da, fikk unnagjort 2.dag og 4o min løpetrening.... ferdig for en times tid siden, og jeg sitter enda, jeg har vondt... bra jeg er "barnløs" idag, ellers hadde det blitt tungt, stølheta roer seg vel om et par dager, og nå følger jeg mest hun som tar de tyngste øvelsene.. gøy å se at man er blitt sterkere, men det har sin pris....
 
Hehe:D Så flink du har vært!!:D Husker sist jeg tok denne så klarte jeg nesten ikke sette meg ned engang. Tar veldig på lårene:) Men gud så deilig det er når man har kommet over den stølheta! Har du veid eg og målt deg før du startet slik at du ser framgangen?

♡Malin 14.06.2013♡
 
Måla mine var - vekt: 70kg, lår:63, midje:80. 3. dag med 30 days og 1. Dag av nytt løpeprogram så jeg skal klare 20 km i september er unnagjort = sliten, men fornøyd. Imorgen er det løpefri dag, men må gå en tur og 4. Dag må gjennomføres, får jeg til å trene hver dag med 30 ds til 16 august skal jeg på konsert :) så er neste " belønning" Oslo maraton. Har funnet ut at slike småting r fine belønninger og gode motivasjonsmomenter.
 
Så vanskelig å skrive rett på mobilen. Hadde jeg klart 20 km hadde det vært kanon, men jeg tror jeg prøver meg på 10km i år. Så får jeg prøve halvmaraton neste år.
 
Så spennende!!:eek: Du er skikkelig flink!! Jeg la på meg 30kg da jeg møtte samboeren så mitt mål er å gå med kansje 15kg(var alt for tynn før). Egentlig tenket jeg ikke så mye på vekten men heller på cm målene:) Skal veie og måle meg i dag og lage et diagram der jeg skriver inn cm hver tiende dag:D

♡Malin 14.06.2013♡
 
Disse kjærestekiloene altså, kjenner til de... men høres ut som du har en sunn plan. Jeg har disse teite. Siste 5 kiloene. Ja det er bedre å tenke på cm, siden muskler veier mer. Så får håpe vi blir kvitt norm cmer da :)
 
Ikke sant:D Ble ikke trening på meg i dag:( har så gangsperre at jeg nesten ikke klarer å sette meg ned eller gå i trapper..:( men i morgen blir det trening:D

♡Malin 14.06.2013♡
 
du klarer det imorgen :) Hviletid nå!! Er med jentene mine igjen ( vært barnløs i helga).
 
Gjennomført dag 4. Ingen annen trening idag. Sliten etter jentene våknet inatt, men 1 unge sover. Så bare minsta sovner så skal jeg også sove...
Hvordan går det med deg frøken fryd? Fått gjort unna dag 2 ?
 
I dag har vi og svigers vært på stranda en tur å da gikk jeg 6km. Men lillemor sliter litt med magen i dag så hvis jeg får henne til å sove snart så blir det trening:D

♡Malin 14.06.2013♡
 
Back
Topp