"bli med mamma!"

Tweak

Forumet er livet
Må bare skrive enda litt til om Julia for tiden! :-)

Hun kommer nemlig og henter oss om det er noe hun vil!

I går var vi hos mormor og vi begynte å snakke litt løst og fast om mannen min sin jobb og sånn og Julia forsto hvem det var snakk om. Hun kom bort og tok tak i buksa ved knærne mine og røsket i meg. Da jeg reiste meg så tok hun meg i hånden og dro meg med bort til døra ut i gangen. Hun ville hjem til pappa!

I går kveld skulle vi ned på badet og ta kveldsstell. Pappan satt i sofaen og surfet litt og jeg sa at pappa kommer han også. Vi gikk halvveis ned trappa (Julia får jumpe ned på rumpa mens jeg holder i hendene hennes foran henne) før hun plutselig snudde, gikk opp igjen og rett bort til pappa. Han fikk værsågod bare bli med, ikke noe "kommer straks" her nei! :-D

Hehehe! De er så nusselige! :D Hver gang Jakob er med meg, spør han etter pappa og hver gang når han er med pappaen, spør han etter meg. Når vi er sammen alle tre, sier han med et smil om munnen: mamma, pappa og bæp(Jakob). Hihi

Seb har gjort det lenge og er blitt veeeeldig flink til det.. hehe. Han kommer bort å tar fingen vår å draaar oss me for å se på den han vil. Dette gjør han hele dagen lang og hvis vi ikke gidder å gå etter han for 20 gangen på en time så blir han steik forbanna.. hahaha. Morsomt å se hvordan de vet hva de vil!

Vilde har også blitt veldig til å overhøre samtaler idet siste. Må bare dele to små eksempler. For noen uker siden satt hun å lekte ved siden av " i sin egen verden" trodde jeg. Jeg fortalte oldemor om hvordan smokken til babybornen fungerte, med at magnet lukker øynene. Da reiste Vilde seg opp. Gikk bort og tok ut smokken og tok den inntil og ut fra dukka, for å vise oldemor. Får med seg litt avhvert sånne små ører.

Når vi er på besøk, må vi nesten være forsiktig med å nevne at vi snart skal dra, for da går Vilde å henter skoene og jakkene til samtlige og deler det ut . Går så til døra for å vente på resten evt. rope, eller så kommer hun og henter oss. Hun får det fort travlet med å komme seg avgårde. Gjør forsåvidt det hjemme også, om vi sier vi skal ut, men er litt mer komisk når vi har vært borte, og vi andre egentlig ikke har det så travlet.

Morsom alder dette, for de finner på så mye rart :o)

Back
Topp