Bli med å lage troika i dag?

Sånn har det gått med meg hittil. Jeg valgte å kjøpe rema sin marsipan til kr 1, istedetfor Odense sin til kr 51,- .ImageUploadedByBV Forum1449139555.128047.jpg
Jeg brukte en litt større form ImageUploadedByBV Forum1449139571.029174.jpgog 500 gr marsipan og ikke 400. Denne ble da litt tynnere, noe jeg foretrekker. ImageUploadedByBV Forum1449139587.464048.jpg
Jeg brukte 400 gr nougat og ikke 200 grImageUploadedByBV Forum1449139631.334255.jpg den hadde jeg 1,5 minutter i micro'n. ImageUploadedByBV Forum1449139666.001978.jpg
Da blir det litt tjukkere lag nougat, det tror jeg blir veldig bra. ImageUploadedByBV Forum1449139711.541688.jpg
Jeg ristet formen frem og tilbake etter at jeg hadde smurt den utover og puttet hele formen i dypfryseren Kl 11.30. Spent på hvor fort den stivner.

Sånn har det gått med meg hittil. Jeg valgte å kjøpe rema sin marsipan til kr 1, istedetfor Odense sin til kr 51,- .Vis vedlegget 149044
Jeg brukte en litt større form Vis vedlegget 149045og 500 gr marsipan og ikke 400. Denne ble da litt tynnere, noe jeg foretrekker. Vis vedlegget 149046
Jeg brukte 400 gr nougat og ikke 200 grVis vedlegget 149047 den hadde jeg 1,5 minutter i micro'n. Vis vedlegget 149048
Da blir det litt tjukkere lag nougat, det tror jeg blir veldig bra. Vis vedlegget 149049
Jeg ristet formen frem og tilbake etter at jeg hadde smurt den utover og puttet hele formen i dypfryseren Kl 11.30. Spent på hvor fort den stivner.
Nam, det så utrolig godt ut :D

Sånn har det gått med meg hittil. Jeg valgte å kjøpe rema sin marsipan til kr 1, istedetfor Odense sin til kr 51,- .Vis vedlegget 149044
Jeg brukte en litt større form Vis vedlegget 149045og 500 gr marsipan og ikke 400. Denne ble da litt tynnere, noe jeg foretrekker. Vis vedlegget 149046
Jeg brukte 400 gr nougat og ikke 200 grVis vedlegget 149047 den hadde jeg 1,5 minutter i micro'n. Vis vedlegget 149048
Da blir det litt tjukkere lag nougat, det tror jeg blir veldig bra. Vis vedlegget 149049
Jeg kommer til å gjøre det samme, tror jeg! Foretrekker marsipanen tynn :) ser veldig bra ut!

Vel for se ble ferdig med troyka konfekten i går og de står og avkjøles over nattaen, men jeg fant ut at jeg droppe å kjære demi biter. Heller ha firelags konfekt biter.

Hvorfor kan du ikke spise de selv?

Jeg har fått anbefalt sukkeforbud frem til babyen er ute av magen pga indikasjoner på dårlig insulinproduksjon hos meg. Hurtig fostervekst og mye fostervann der inne nå. Men tre uker igjen, så skal nok klare å spare på noen frem til da ;)

Jeg har fått anbefalt sukkeforbud frem til babyen er ute av magen pga indikasjoner på dårlig insulinproduksjon hos meg. Hurtig fostervekst og mye fostervann der inne nå. Men tre uker igjen, så skal nok klare å spare på noen frem til da ;)
Kjedelig :/ men snart er babisen ute! Herregud, er nesten litt sjalu på deg, altså! Og jeg sitter her og skriver på iPaden med en ti uker gammel baby sovende i fanget :D

3 uker? Minstejenta mi blir 1 år 22/12 :D

3 uker? Minstejenta mi blir 1 år 22/12 :D

Så koselig! :) Var dere hjemme eller på sykehuset på julaften? Det er liksom min "største" bekymring, å måtte tilbringe julaften på barsel/føden :p ;) Må si det er veldig koselig å gå gravid i julen altså, så god tid til juleforberedelser :D

Kjedelig :/ men snart er babisen ute! Herregud, er nesten litt sjalu på deg, altså! Og jeg sitter her og skriver på iPaden med en ti uker gammel baby sovende i fanget :D

Det er han! Og det gleder jeg meg til ;) Husker med første ble jeg også fort babysyk. Den babysyken ga seg etterhvert, før den kom tilbake for fullt ;) Koselig med sovende baby på fanget. Det er noe av det beste :)

Det er han! Og det gleder jeg meg til ;) Husker med første ble jeg også fort babysyk. Den babysyken ga seg etterhvert, før den kom tilbake for fullt ;) Koselig med sovende baby på fanget. Det er noe av det beste :)
Håper det gir seg snart, for jeg tviler på at typen blir fornøyd om jeg tar ut spiralen to uker etter jeg satte den inn :D Lykke til med fødselen! Og etter fødselen syns jeg du skal hive deg rundt og lage troika, hihi :D

Back
Topp