Bli kjent

Mariemor ❤️

Andre møte med forumet
Så det var i august gruppen, så da stjeler jeg den ideen og starter en liten bli kjent tråd her også
Alder: 31
Sivilstatus: Samboer
Studie/jobb:
ja takk begge deler. Videreutdanning innen rus, jobber i akuttpsykiatrien og somatisk akuttmottak
Bosted:
Lørenskog
Familie:
2 barn fra et tidligere forhold+ 2 hunder
Hobby:
har ikke tid til sånt
Annet en vil dele;

Kopier

Alder:
Sivilstatus:
Studie/jobb:
Bosted:
Familie:
Hobby:
Annet en vil dele;
 
Alder: 34 (blir 35 før termin)
Sivilstatus: Samboer
Studie/jobb: Jobber med logistikk i et teknologifirma
Bosted: Trondheim
Familie: 2 barn. Jente på snart 6 og gutt på 3,5 år.
Hobby: Se på tv :wacky:
Annet en vil dele; Har ventet 12mnd på å begynne å prøve. Først 4mnd etter vi bestemte oss, for å unngå "sent på året baby", så 6mnd karantene etter cellegift pga testikkelkreft hos mannen, så 1mnd da mannen var på sjøen, så 1mnd frivillig karantene for å unngå at termin skulle komme ca samme dag som skolestart for størstejenta. Så nå i desember kunne vi endelig prøve og jammen klaffa det ikke på PP1! :D
 
Last edited:
Kjekt initiativ :)

Alder: 33
Sivilstatus: Gift
Studie/jobb:
Jobb, innen helse
Bosted:
Stavanger
Familie:
1 barn fra før, gutt på 3 år
Hobby:
Ikke tid til så mye, men må bli trening
 
Alder: 33
Sivilstatus: Forlovet
Studie/jobb:
Straks ferdig med en bachelor innen barnevern, jobber som miljøterapeut ved siden av
Bosted:
Stavern
Familie:
3 gutter; én på 12år og tvillinger på 6år
Hobby:
Har tid til lite hobbyer for tiden
Annet en vil dele;
 
Alder: blir 23 nå i sommer:)
Sivilstatus: gift med barnefar
Studie/jobb:
akkurat nå er jeg hjemmeværende, men har lyst til å ta opp igjen en ny studieretning i nær fremtid når tiden strekker til!
Bosted:
Tønsberg
Familie:
Har to tette barn og en fantastisk mann
Hobby:
litt forskjellig. Liker å fotografere, male, sminke, style, litt alt-mulig-potet egentlig
Annet en vil dele;

Vi skulle egentlig vente med å få flere barn til de vi har er litt større. Mannen går på skole, og jeg er jo hjemmeværende etter forrige fødsel/svangerskap enda.. har vært noe blanda følelser rundt at jeg har blitt gravid igjen med prevensjon, men nå har vi bestemt oss for å bare stå i det og ønske velkommen. Vi ønsket jo enda et barn, bare ikke helt enda. Men heldige er vi som typ har fått det likevel❤️ Veeeeldig spent på hvordan dette blir motatt rundt om når jeg ved termin vil ha 3 barn under 3,5 år.
 
Alder: 26 år
Sivilstatus: Samboer
Studie/jobb:
Utvikler (IT)
Bosted:
Stavanger
Familie:
Samboer og katt
Hobby:
Driver ikke med noe særlig aktivt, men veldig glad i å prøve nye ting og gjøre mye forskjellig. Alt fra turer, strikking, padeltennis, frisbeegolf, slalom, langrenn og litt lett gaming med samboer.
 
Alder: 29 år (har bursdag i september og håper å føde før jeg blir 30:joyful:)
Sivilstatus: forlovet, planlagt bryllup 2024
Studie/jobb:
Sykepleier i intensivavd
Bosted:
Østfold
Familie:
har en datter på 10, min kjære har en sønn på 12, og så har vi en hund.
Hobby:
styrketrening, turer, padling om sommern, langrenn når det er forhold til det her
Annet en vil dele;
Jeg og samboer hadde egentlig ikke tenkt å få barn sammen, da vi var fornøyd med livet slik vi hadde det. Han steriliserte seg for ca 4 år siden da jeg tåler lite prevensjon. For ett år siden fant jeg ut at jeg hadde et sterkt ønske om et barn MED han, og han var enig. La seg under kniven igjen og ble refertilisert. Jaggu var det vellykket! Ble gravid i sommer, men hadde en SA. Og endelig klaffet det igjen :Heartred
 
Alder: 34
Sivilstatus:  Gift
Studie/jobb:
Jobber som faglærer
Bosted:
 Oslo
Familie:
Mannen og ei datter på 2 år
Hobby:
Trening og hudpleie
 
Alder: 29
Sivilstatus: Samboer
Studie/jobb: Yrkesfaglærer
Bosted: Nes kommune
Familie: Mini på snart 14 mnd, hund og samboer
Hobby: Strikking og hekling
Annet en vil dele:
 
Alder: 36
Sivilstatus: Singel
Studie/jobb: Hjelpepleier men nå uføre.
Bosted: Randaberg/ Stavanger
Familie: 2 søsken
Hobby: Gå tur med bikkja, sosial å ikke minst ☕️ besøk☺️ nå bytta ut med koffein fri då. Sånn eg kan drikke pepsi max
Annet en vil dele;
Håper noen andre er å i fra Stavanger ☺️
 
Alder: 30
Sivilstatus: Samboer
Studie/jobb: Økonom
Bosted: Oslo
Familie: Hund og samboer
Hobby: Har ikke noe jeg virkelig brenner for, men; gå tur med hunden, styrketrening, strikking og sying (akkurat fått meg symaskin, så er ganske nybegynner), tv/serier, lett gaming på ps med samboer’n, sminke.
Annet en vil dele; Ble gravid februar 2022, men oppdaget i uke 12+1 (april) at jeg hadde hatt MA, mistet i uke 7+4. Slet med rester et par mnd, så tok litt tid før vi kunne prøve igjen. Endelig satt spiren nå på pp6 etter MA - andre pp med Utrogestan ❤️
 
Last edited:
Alder: 38
Bosted: Akershus
Familie: En gutt på 2 og samboeren min
Hobby: Føler ikke at jeg har hatt så mye tid til det de siste to årene ;) Men er glad i å gå tur i skogen, og reise til nye steder.
Annet en vil dele: Vi har hatt en lang reise fram til vår lille drømmefamilie. Det startet med fertilitetsutredning, exu, IVF og en SA før jeg ble gravid med med gutten vår som nå er 2. Siden har vi prøvd å bli gravide igjen i et år, inkl. to fryseforsøk, en MA i høst, og nå til sist ett IVF ferskforsøk som foreløpig ser lovende ut. :smiley-angelic001
 
Alder: 33
Sivilstatus: gift
Studie/jobb: helsefagarbeider
Bosted: Ringsaker
Familie: 4 barn. Gutt født april 2016. Jente født april 2017. Jente født august 2020 og englejente født nov 2022.
Hobby: sying. Gleder meg til å kunne sy søte, unike babyklær igjen :love017
Annet en vil dele; dette blir forhåpentligvis vårt lille hjerteplaster og regnbuebaby etter svangerskapsavbrudd 14+5 i november :smiley-angelic001
 
Alder: 22
Sivilstatus: samboer
Studie/jobb: kontor og administrativ leder
Bosted: Åsnes
Familie: meg, samboer og en katt
Hobby: Bilsport, hundesport og håndball
Annet en vil dele; Har påvist pcos, men har hatt syklus hver mnd- har aldri blitt gravid før! Fikk enkel dose letrozol denne syklusen og ble gravid med en gang.. et stort sjokk, men masse glede :Heartred
 
Alder: 29
Sivilstatus: gift
Studie/jobb:
barn og ungdomsarbeider på skole
Bosted:
Stavanger
Familie:
mann, ei på 15mnd og pus
Hobby:
tegning, maling, strikking …
Annet en vil dele;
Greier enda ikke helt og tro på magespiren! Hadde alvorlig svangerskapsforgiftning sist svangerskap, krysser fingrene for at vi slipper denne gangen!
 
Alder: 27
Sivilstatus: Samboer, vært sammen i 11 år :Heartpink
Studie/jobb:
HR
Bosted:
Stavanger
Familie:
Oss to som ønsker å bli tre
Hobby:
Veldig glad i kondisjonstrening (jogging, spinning), lese bøker, prøver meg litt på maling men det er definitivt ikke en medfødt evne :hilarious:
Annet en vil dele;
Vi var klare for ett år siden men måtte vente 8 måneder da jeg gikk på isotretinoin. Nå satt det på andre forsøk, så håper jeg spiren holder seg fast :Heartpink Både jeg og svigermor har bursdag rundt termin, så dette blir spennende:smiley-bounce022
 
Vil oppfordre dere som ikke har laget eget brukernavn om å gjøre det - det gjør det lettere å huske hvem dere er og å bli kjent med dere :love017
 
Back
Topp