Bli kjent

MarteB

Første møte med forumet
Hei! Er helt nye her inne. Er 26 år, bor i Oslo og gravid for første gang. Jeg er den første til å bli gravid i min omgangskrets og føler at de fleste av mine venninner har trekt seg litt unna etter jeg fortalte om graviditeten. Fleste av mine venninner er fortsatt single, noen av de har aldri vært i et forhold. Så føler meg litt ensom om dagen, og skulle gjerne hatt noen å prate baby med! Så lurer da på om noen i Oslo-området har lyst til å treffes for kaffe og gravidprat? Evt om noen har forslag til hvordan man kan komme i kontakt med andre gravide som føler seg litt ensom med graviditeten.

Hei! Er helt nye her inne. Er 26 år, bor i Oslo og gravid for første gang. Jeg er den første til å bli gravid i min omgangskrets og føler at de fleste av mine venninner har trekt seg litt unna etter jeg fortalte om graviditeten. Fleste av mine venninner er fortsatt single, noen av de har aldri vært i et forhold. Så føler meg litt ensom om dagen, og skulle gjerne hatt noen å prate baby med! Så lurer da på om noen i Oslo-området har lyst til å treffes for kaffe og gravidprat? Evt om noen har forslag til hvordan man kan komme i kontakt med andre gravide som føler seg litt ensom med graviditeten.

Hei :)
Jeg er første i min omgangskrets til å få baby jeg også! Er 24 år. Bor rett utenfor Oslo, men studerer inne i byen!
Hadde vært moro å treffe noen andre gravide!

Er 29 og venter nr. 2. Er ikke alene i vennegjengen, men jeg blir med på gravidprat og kan bistå med min lange erfaring [emoji23] (altså det var bare tull). Men det hadde vært hyggelig å samle folk til en kaffe [emoji6][emoji4]

Jeg får min nr 2 og er 34 år, men er gjerne med på litt treff :) Jeg kjente heller ikke så mange med barn med min første, og som deg så var det heller ikke mange av mine venner som hadde barn. Vi lagde en egen Oslo-gruppe, hadde mest treff etter vi hadde fått babyene, men det var utrolig fint for meg. Har fortsatt kontakt med flere jeg traff gjennom den gruppen :)

Så gøy at såpass mange vil være med! Veldig koselig[emoji4] Da var det bare å finne en dato som passer for de fleste. Skulle vi evt lagd en egen gruppe?

Jeg er 22 år og fra Oslo, og den første i gjengen med barn.. Blir gjerne med :)

Jeg er gjerne også med på det! Jeg bor i Oslo, er 31 år, gift, og vi venter vårt første barn. Vi har flere venner med barn, men ikke blant de vi treffer mest. Mine single venninner viser heller ikke spesielt stor interesse - og det skjønner jeg kjempegodt!

Jeg melder meg inn her også. Termin ble flyttet til 1.mai på oul, så derfor henger jeg både litt her og i april. Jeg bor i Ski sammen med bikkje, samboer og fremtidig storesøster på halvannet år. Er gjerne med på treff i Oslo :)

Back
Topp